انواع عارضه های جنسی چیست؟

مراقبت از دستگاه تناسلی بعد از بارداری به گفته متخصص زنان در شیراز
پس از زایمان مراقب دستگاه تناسلی تان باشید!
دی ۱۳, ۱۳۹۵
سلامت تخمک و تخمدان به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز
تقویت تخمک و سلامت تخمدان با این مواد غذایی
دی ۱۵, ۱۳۹۵

انواع عارضه های جنسی چیست؟

انواع بیماری های آمیزشی

در رابطه با عارضه های جنسی یا بیماری های آمیزشی چقدر می دانید؟

جراح و متخصص زنان در شیراز می گوید این عارضه ها به چه صورت می باشند.چند نوع روش برای جلوگیری از عارضه های جنسی میباشد. اما به خاطر عدم آگاهی شاهد عارضه های جنسی هستیم.میتواند از طریق فرد آلوده یا مادر به کودک منتقل شود. البته نظر جراح و متخصص زنان در شیراز میباشد.این بیماری ها برخی درمان پذیر و برخی غیرقابل درمانند.

انواع بیماری های آمیزشی :

بیماری هایی که درمان پذیرند :

۱٫سوزاک

مجاری ادراری مردان و نیز مجاری خروجی مثانه زنان آلوده می شود. در زنان در گردنه رحم یا هردو آلوده به عفونت میشود. حتی می تواند راست روده یا گلو و لگن را درگیر کند. اما اگر به موقع درمان شود مشکل خاصی بوجود نمی آید.

۲٫کلامیدیا از رایجترین بیماری آمیزشی باکتریایی می باشد. اینبار هم مجاری ادراری یا دهانه رحم آلوده می شود.بخش انتهای روده برگ یا چشمها نیز درگیر میشوند. همچنین ریه هم ممکنست مبتلا شود.

۳٫سیفلیس

این بیماری از باکتری ترپونما پالیدوم می باشد. راه اصلی آن تماس جنسی می باشد. اما در دوران بارداری یا زایمان هم میتواند به کودک منتقل یابد. علائم آن با توجه به بیماری متفاوت است. اما در موقعیتهای حاد منجر به مشکلات قلبی می شود. در ضمن فلج و از لحاظ عصبی را هم فراموش نکنید.

انواع عارضه های جنسی از نظر جراح و متخصص زنان در شیراز چیست؟

چگونه از این عارضه های جنسی پیشگیری کنیم؟

اول اینکه باید از ایمن بودن رابطه جنسی مطمئن بود. تنها یک شریک جنسی که آن هم همسر فرد است. در ضمن هر ۶ ماه یکبار باید نزد پزشک مراجعه کند. اما بعضی اصول را هم باید رعایت کنند :

۱٫استفاده از کاندوم در هر تماس جنسی. اگر ژل تسهیل کننده مصرف میکنید برپایه آب بگیرید.

۲٫قبل از رابطه جنسی حتما حمام کنید.

۳٫از لباس زیر و حوله یکدیگر استفاده نکنید.

۴٫واکسن هپاتیت B فراموش نشود. این واکسن سه بار باید تمدید شود.

۵٫با فرد معتاد به الکل یا مواد مخدر هیچ رابطه جنسی برقرار نکنید.