خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله های سفید نخی به توصیه بهترین متخصص زنان در شیراز
چرا برای خشک کردن ناحیه تناسلی از دستمال استفاده نکنیم؟
دی ۹, ۱۳۹۵
اختلالات لوله های رحمی
آیا مشکلات رحم و تخمدان بعد از ازدواج حل می شود؟
دی ۱۲, ۱۳۹۵

تخمدان پلی کیستیک چیست؟

تخمدان پلی کیستیک به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز چیست؟

تخمدان پلی کیستیک به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز چیست؟

.۱e9edb82bf2dcef3590b5945ee1be7ca{position:absolute;right:9006px;}

تخمدان پلی کیستیک یا PCO را با نام سندر هیپر آندروژنتیک می شناسند.

تخمدان پلی کیستیک PCO به گفتههمراه با عدم تخمک گذاری و یا می باشد. در ۵ الی ۱۰ درصد از زنان دیده imitrex nasal spray uses می شود. یکی از شایعترین علل ناباروری می باشد. به این شرح که دوطرف تخمدان بزرگ می شود و خواهد بود. به دلیل افزایش هورمون آندروژن ـ هورمون اینگونه حالت ها به وجود می آید. از شایعترین علت آن هم  پرمویی یا هیرسوتیسم(۷۰ lexapro generic positive reviews ـ ۸۰% موارد) ونیز شایعترین علت عدم تخمک گذاری مزمن ثانویه(کمتر از ۶ تا ۹ بار قاعدگی در سال) است.

به گفته علایم تخمدان پلی کیستیک چیست؟

۱.هیرسوتیسم( پرمویی)
۲.چاقی یا اضافه وزن
۳..پوست چرب و شوره

تخمدان پلی کیستیک به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز چیست؟

 

علت عارضه تخمدان پیلی کیستیک یا تنبلی تخمدان چه می باشد؟

علت کاملا مشخصی برای آن تعیین نشده است. اما جنبه ارثی بودن در ان بالا می باشد. از شاخصی ترین علت اختلال در تخمدان های abilify and depakote drug interactions PCO ترشح هورمون های abilify and depakote drug interactions متحرک است ونیز گونادوتروپینها که منجر به چنین اتفاقی شده است.

بیشتر افرادی که به چنین بیماری مبتلا می شوند، بیماری چاقی دارند و گلابی شکل risperdal gynecomastia reversible هستند. خود colchicine renal چاقی منجر به تولید هورمون های abilify and depakote drug interactions مردانه می شود.

لکه های abilify and depakote drug interactions پوستی abilify and depakote drug interactions که قهوه ای مایل به سبز هستند و در مناطق مختلف بدن دیده imitrex nasal spray uses می شوند. گردن، زیر xeloda بغل mixing dilantin iv administration ، زیر xeloda سینه ، کشاله ران و ناحیه پرینه هستند که در لمس suhagra 100 how to use حالت مخملی دارد. این لکه ها نشانه مقاومت به هورمون انسولین است.

سونوگرافی order nolvadex pct جهت شناسایی تنبلی تخمدان :

در تخمدانها معمولا کیستهای abilify and depakote drug interactions متعددی به اندازه ۴ ـ ۷ میلی متر ایجاد می شود. که در سونوگرافی order nolvadex pct شبیه به گردنبندی از مروارید سیاه دیده imitrex nasal spray uses می شود. البته همه کیست ها در همه بیماران مشاده نمی شود. مهمترین یافته در سونوگرافی order nolvadex pct این افراد افزایش دو طرفه کیستهای abilify and depakote drug interactions کوچک است که که در هر تخمدان بیش از ۵ کیست دیده imitrex nasal spray uses می شود.

 

مطالب مرتبط :