تخمک گذاری
برای سلامت تخمک ها چه کارهایی می توان انجام داد ؟
شهریور ۱۳, ۱۳۹۵
کیست پیلونیدال,کیست مویی
کیست مویی چیست ؟
شهریور ۲۰, ۱۳۹۵

سرد مزاجی و درمان با لیزرتراپی

سرد مزاجی

سرد مزاجی

سرد مزاجی و درمان با لیزرتراپی

مسئله میل جنسی زنان و سرد مزاجی ، کیفیت رابطه از اهمیت زیادی برخوردار است . زنان باید با خود صادق باشند و مشاور ازدواج و روابط زناشویی ، می تواند نقش مهمی در خوشبختی فعلی و آتی همسران داشته باشد . در این مقاله شما را با درمان سرد مزاجی از زبان متخصص زنان در شیراز که بهترین متخصص زنان در شیراز هستند, آشنا می کنیم…

بسیاری از خانم‌ ها از نداشتن تمایلات جنسی رنج می ‌برند . این مشکل در هر نژاد و کشوری شایع است . چون سرد مزاجی جنسی در خانم‌ ها معمولا به یک سری از روش‌ ها و شیوه‌ های غلط در زندگی روزمره نیز می‌ تواند مربوط شود؛

به همین دلیل برای درمان این عارضه در خانم‌ ها باید به صورت همه‌ جانبه تمام موارد از جمله مسایل هورمونی ، بیماری ‌های مختلف، نوع روش زندگی و عوامل مختلف روانی مانند استرس در زندگی روزمره توسط متخصص زنان مربوطه بررسی شود تا بتوان با درمان عوامل زمینه ‌ای، تغییر در برخی از روش‌ های غلط و یا اصلاح شیوه‌ های مختلف رفتاری در خانم مبتلا ، این عارضه را درمان کرد.بیماری‌ هایی مانند افسردگی، اضطراب، بیماری دیابت، بیماری‌ های قلبی عروقی ، جراحی‌ های لگنی، سرطان‌ ها، مشکلات غده ی تیروئید، برخی از بیماری ‌های عصبی و… از جمله بیماری‌ هایی هستند که در درمان سرد مزاجی باید به آن ها توجه کرد . 

برای کمک به بهبود صمیمیت ، بر بهبود روابط با همسر خود کار کنید و بی پرده درباره احساسات خود از جمله ترس ، خشم و اجتناب از رابطه جنسی  ، با همسر خود صحبت کنید . کمبود میل جنسی یا تمایل جنسی کم یک اختلال جنسی شایع در میان زنان است . تداوم وضعیت تمایل جنسی کم ، میتواند زمینه را برای مشکلات متعددی در روابط همسران فراهم سازد . عوامل فیزیکی، پزشکی و عاطفی ، نقش قابل توجهی در شکل گیری این اختلال ایفا می کنند .

سرد مزاجی

یکسری علل عاطفی و روحی بوده و با بیان احساسات مرد و زن و حمایت کافی همسر و بهبود رابطه عاطفی بهتر می شود . یکسری علل جسمی و فیزیکی می باشد مثل خشکی و آتروفی واژن ، شل شدگی و گشادشدگی دیواره های واژن و افتادگی رحم و مثانه و تغییرات هورمونی و اثراتش بر بافت آن ناحیه ، مقاربت دردناک و یا واژینیسموس و…  علاوه بر روشهای جراحی و تکنیک های ورزش کف لگن ، لیزر جوانسازی واژن یک روش درمانی مورد تأیید FDA با اثرات شگفت اور در بهبود سرد مزاجی میباشد.
لیزر یک روش غیر جراحی ، بدون درد و ساده است که نیازی به بیهوشی ندارد. در این روش نقاط کوچک لیزر بر روی دیواره واژن ارسال میشود . با استفاده از لیزر بدن فرایند التیام خود را آغاز کند و سلولها را برای تولید بافت جدید اطراف این منطقه، تحریک کند. این فرایند به بدن اجازه می دهد کلاژن جدید تولید کند، که این به معنی بازسازی یک بافت سالم خواهد بود . درمان اصلی با لیزر ، کمتر از چند دقیقه طول می کشد .