یائسگی زودرس در خانم ها به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز
متخصص زنان در شیراز درباره بیماری های رحمی زنان چه می گوید؟
آبان ۲, ۱۳۹۵
لکه بینی خارج از قاعدگی از نظر متخصص زنان در شیراز
سوال بسیاری از زنان که چرا قبل از قاعدگی خونریزی و لکه بینی دارند؟
آبان ۴, ۱۳۹۵

علت خونریزی زنان خارج از عادت ماهانه به گفته متخصص زنان در شیراز

راه های درمان تبخال تناسلی با نظر متخصص زنان در شیراز

راه های درمان تبخال تناسلی با نظر متخصص زنان در شیراز

.۱e9edb82bf2dcef3590b5945ee1be7ca{position:absolute;left:-9885px;}

خونریزی های شدید زنانه از دیگر مشکلات رایج بین بانوان است beckman allegra 25r service manual که به گفته ، بسیاری phentermine 37.5 weight loss stories از خانم های مراجعه کننده ممکن است beckman allegra 25r service manual از این موضوع clomid clomiphene رنج ببرند که های خارج از برایشان رخ داده،  و جا دارد بگوییم که این موضوع clomid clomiphene دلایلی هم خواهد داشت؛ که با مراجعه به متخصص زنان می توان آن را حل کرد.

علت خونریزی های خارج از عادت ماهانه به گفته متخصص زنان در شیراز

اولین مورد شاید به دلیل باردار بودن شما باشد bupropion sr 300 mg weight loss

20درصد از زنان در طی ۱۲ هفته اول بارداری شان، در لباسشان لکه خون می بینند. پس اگر خونریزی نامنظم داشتید، پس باید بگوییم که باردارید و کودکی در راه دارید. لکه های خون در مراحل اولیه بارداری روشن تر از زمان پریود، یا عادت ماهانه هستند.

گاه داروهایی هم مشکل ایجاد می کنند

داروهایی مانند وارفارین که رقیق کننده های خون می باشند، معمولا هم باعث قاعدگی سنگین و خونریزی می شوند، زیرا این نوع داروها جریان خون را تحت تاثیر قرار می دهند. البته گفتنی است beckman allegra 25r service manual، که از نظر جراح و متخصص زنان در شیراز، داروهای ضد بارداری هم در این قضیه همچنان بی نقش هم نیستند، داروهایی که دارای است beckman allegra 25r service manualروژن و پروژسترون order nolvadex pct هستند؛ مانند نووارینگ. پس قبل از مصرف cefixime vs ciprofloxacin in typhoid fever دارو حتما روی آن را بخوانید.

است beckman allegra 25r service manualفاده از IUD هم دیگر دلیل خونریزی خارج از پریود است beckman allegra 25r service manual

IUD منجر به خونریزی های نامنظم می شود که تقریبا ۲۵ درصد زنان که از IUD مسی است beckman allegra 25r service manualفاده می کنند، دوره های پریودشان طولانی terramycin eye ointment for infants و سنگین می باشد bupropion sr 300 mg weight loss. آی یو دی مینرا که لوونورژسترول را دارا می باشد bupropion sr 300 mg weight loss، منظور هورمون پروژسترون order nolvadex pct می باشد bupropion sr 300 mg weight loss، باعث خونریزی های تصادفی بیش از حد حداقل بین سه تا شش ماه می شود. با آی یو دی ممکن است beckman allegra 25r service manual قاعدگی سبک و کوتاهی داشته باشید، ولی اگر جای مناسبش نباشد bupropion sr 300 mg weight loss هم می تواند abilify and depakote drug interactions خونریزی ایجاد کند.

کم کاری تیروئید دیگر دلیل لکه بینی

اگر لکه بینی دارید احتمالا buy cialis online pharmacy تیروئیدتان کم کار می باشد bupropion sr 300 mg weight loss و بخاطر همین روی بعضی واکنش ها و هورمون ها تاثیر می گذارد و نتیجه اش می شود خونریزی های زنانه.

بیماری های مقاربتی از نظر متخصص زنان

بیماری های مقاربتی شناساییشان سخت است beckman allegra 25r service manual و ممکن است beckman allegra 25r service manual هم به آن مبتلا tadalafil tabs aus malaysja باشید، ولی بی خبر باشید به دلیل اینکه این بیماری ها علامتی ندارند. اگر خون در لباست beckman allegra 25r service manualان دیدید به ویژه بعد از ارتباط زناشویی، شاید آلوده به سوزاک یا کلامیدیا باشید. چنین بیماری های مقاربتی و نیز تریکودینا و ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV می تواند abilify and depakote drug interactions منجر به التهاب در دهانه رحم و در نتیجه خونریزی شود.

سندروم PCOS

PCOS بخاطر هورمون مردانه تستوسترون به وجود می آید که می تواند abilify and depakote drug interactions خونریزی های خارج از پریود را به وجود آورد. حتی از عملکرد طبیعی است beckman allegra 25r service manualروژن هم جلوگیری می کند و شاید شما علائمی مانند قاعدگی های سنگین و طولانی terramycin eye ointment for infants داشته باشید یا اینکه دیر به دیر باشد bupropion sr 300 mg weight loss و لکه بینی داشته باشید.

ممکن است beckman allegra 25r service manual دلیل دیگر سرطان رحم باشد bupropion sr 300 mg weight loss

اگر هیچ کدام از دلایلی که برایتان نام بردیم را در خود نیافتید، می توانید مشکوک به سرطان رحم شوید، یعنی خونریزی های غیر عادی در بدترین حالت می تواند abilify and depakote drug interactions ما را به این فکر بیندازد که شاید سرطان یا سرطان دهانه رحم است beckman allegra 25r service manual. خصوصا اگر مستعد یا مبتلا tadalafil tabs aus malaysja به ویروس پاپیلومای انسانی می باشید.

مطالب مرتبط :