درمان های آتروفی و خشکی واژن چیست؟
شهریور ۹, ۱۳۹۵
خارج کردن رحم
تست سرطان دهانه رحم یا پاپ اسمیر
شهریور ۹, ۱۳۹۵

عمل تنگ کردن واژن یا واژینوپلاستی چیست ؟

عمل تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن یا واژینوپلاستی چیست ؟

عمل تنگ کردن واژن یا پرینورافی یا واژینوپلاستی یک نوع عمل جراحی ترمیمی و زیبائی واژن محسوب شده که هدف آن کاهش سایز واژن می باشد و باید توسط متخصص زنان  انجام شود

چه کسانی کاندید عمل ترمیم و زیبایی واژن می باشند ؟

خانم هایی که با افزایش سن و یا پس از بارداری و زایمان و یا تغییرات وزن و یا حتی افراد زایمان نکرده ( بدلایل ژنتیکی دارای شلی بافت های پرینه هستند ) از گشادی واژن و کاهش میل جنسی و عدم رضایت همسرشان در رابطه زناشویی شاکی هستند .

عمل تنگ کردن واژن

برخی از افراد در رسیدن به ارگاسم ( اوج لذت جنسی) دچار اختلال هستند و یا از عفونت های مکرر واژن و رحم بدلیل باز بودن دهانه واژن رنج می برند.

درمان قطعی و برگشت ناپذیر تمامی این علائم با انجام عمل واژینوپلاستی یا پرینورافی می باشد .

این عمل تحت بی هوشی سبک عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام بوده طول عمل توسط جراح ماهر حدود نیم تا یک ساعت می باشد.

پس از عمل جراحی واژینوپلاستی و یا پرینورافی بهبودی سریع بوده و تمامی بیماران ۳ روز پس از عمل جراحی واژینوپلاستی می توانند کار و فعالیت های عادی خود ( به جز نزدیکی ) را از سر بگیرند . انجام مقاربت جنسی حدودا یکماه پس از عمل توصیه می شود . درد پس از عمل بسیار مختصر بوده و با مصرف مسکن های تجویزی کاملا قابل کنترل می باشد.با رعایت توصیه های بعد از عمل توسط اینجانب که  بهترین متخصص زنان در شیراز  هستم بهترین نتیجه را خواهید گرفت .

واژینوپلاستی کمک میکند به سفت شدن عضلات و تونیسیته واژن و بافت های اطراف به طوری که با قدرت بیشتری عضلات واژن انقباض بیشتری پیدا میکنند و قابل کنترل است . بنابراین بیمار احساس بهتری هنگام نزدیکی خواهد داشت . به کمک واژینوپلاستی می توانیم دهانه واژن را کوچک تر و تنگ تر نماییم .

در صورت تمایل سایر مقالات بنده در مورد تنگ کردن واژن و رفع مشکلات دستگاه زنانگی با لیزر را در سایت مطالعه کنید