شیر مادر
راههای افزایش شیر مادر چیست ؟
شهریور ۲۱, ۱۳۹۵
تخمک گذاری
نشانه های تخمک گذاری چیست ؟
شهریور ۲۳, ۱۳۹۵

نقش لیزر در درمان بیماری های زنان چیست ؟

نقش لیزر در درمان بیماری های زنان

نقش لیزر در درمان بیماری های زنان

لیزر و نقش لیزر  در درمان بیماری های زنان :

خانواده لزوما یک نهاد اجتماعی اقتصادی نیست . بلکه بعنوان یک دنیای کوچک برای آرامش و ارضای نیازهای فطری و ذاتی می باشد . در حال حاضر همسرگزینی علاوه بر معیارهای اعتقادی و رفتاری براساس معیارهای فیزیکی و جذابیت هم می باشد .

به همین دلیل همسر بعنوان هم بستر باید ویژگی های مورد انتظار دو طرف را داشته یا به اصطلاح جذابیت جنسی داشته باشد . ماندگاری این جذابیت با مراقبت از آن ، مهمترین بعد گرم نگه داشتن کانون خانواده است . با توجه به آمار رو به رشد طلاق در جامعه ، باید ویژگی های فیزیکی لازم در زمینه برآوردن نیازهای جنسی افراد ، بیشتر مورد توجه قرارگیرد.

نقش لیزر در درمان بیماری های زنان

به همین دلیل زوجین باید تلاششان براین باشد که یک رابطه خوب و عاطفی و جنسی برای شریک خود بوجود آورند . جوان سازی با پیشرفته ترین و جدید ترین لیزر روز دنیا روشی آسان برای حس خوب لذت جنسی است . پس از زایمان ، دوران یائسگی و یا افزایش سن ، علائمی مثل خشکی سوزش یا خارش واژن ، افتادگی ، بی اختیاری ادراری ، عدم لذت بردن از رابطه جنسی یا بدشکلی و تیرگی اندام تناسلی ، باعث آزار خانم ها و یا همسرشان میشود.

به دلایل مختلفی ممکن است این خانم ها کاندیداهای مناسبی جهت اعمال جراحی ، نباشند:
– لذا برای حل این مشکلات ، لیزر یک دست آورد بی نظیر در علم پزشکی است.
– این دستگاه لیزر پیشرفته که بنده از آن استفاده میکنم دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا و وزارت بهداشت ایران است.
در خانم ها بعد از برقراری رابطه جنسی زیاد ، زایمان طبیعی ، مجرای جنسی یا واژن تغییر اندازه میدهد ، این موضوع گاه سبب لذت نبردن خود شخص و شریک جنسی میشود.
– برای درمان هم عمل جراحی ، هم تمرینات ورزشی ، وجود دارد.
– اما امروزه بدون نیاز به جراحی ، تنها با لیزر کاملا قابل انجام است و نتیجه ، بسیار مطلوب است.