درمان بی اختیاری ادرار با لیزر

لیزردرمانی واژینال
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
بیماری های زنان
بیماریهایی که سلامت زنان را تهدید می کند!
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

درمان بی اختیاری ادرار با لیزر

لیزر درمانی بی اختیاری ادراری

بی اختیاری ادرار چیست؟

بی اختیاری ادرار منظور نشت ادرار از مثانه می باشد. این اتفاق به دلایل مختلف می افتد، اما شایع ترین دلیل آن هم ضعف عضلات دیواره واژن می باشد.

دلایل مختلفی برای بی اختیاری ادرار می باشد؛ اما شایع ترین علت آن فشار به مثانه می باشد، به همین دلیل نشت ادرار از مثانه رخ می دهد و به لگن فشار وارد می کند. معمولا مواردی مثل عطسه، سرفه، خنده، یا ورزش روی مورد تاثیرگذارند.

آیا بی اختیاری ادرار را می توان درمان کرد؟

یکی از شایع ترین درمان ها، استفاده از برخی لیزرهای مدرن و جدید می باشد که برای درمان بی اختیاری ادرار استفاده می شود. بسیاری از خانم ها از اختلالات جزیی رنج می برند یا به خاطر علائم نشتی ادرار از مثانه رنج می برند.

یک وضعیت شایع بعد از زایمان، شل شدن یا ضعیف شدن دیواره واژن می باشد، و طولی نمی کشد که از دیواره مثانه محافظت کند. معمولا به خاطر عواملی مثل سرفه کردن، عطسه کردن، ورزش کردن، یا خفیف است یا شدید، حتی خندیدن یا چیزهای دیگری هم به مثانه فشار می آورند.

راه حل شگفت آور و ساده ای که برای این اختلال می توان استفاده کرد، لیزر واژینال اربیوم و CO2 می باشد، که به استحکام، قوی کردن و لیفت واژن کمک می کند. در نتیجه به طور قابل توجهی روی بی اختیاری ادرار تاثیرگذار است.

لیزر درمانی بی اختیاری ادرار

آیا لیزر زنان ایمن است؟

این درمان های لیزر واژینال نتیجه موفقیت آمیزی به طور گسترده داشته اند. به طرز شگفت آوری این لیزرها درد و ناراحتی را در کمترین زمان از بین می برند و عوارض دراز مدت ندارند.

این درمان عموما شامل سه دوره درمانی یک ماه در میان است. این درمان ها برای هرکسی در هر سنی اتفاق می افتد، اما نتیجه بهتر زمانی به دست می آید، زودتر به درمان پرداخت، قبل از اینکه مشکل بی اختیاری ادرار بدتر شود.