لیزردرمانی واژینال

عمر طولانی تر با قاعدگی دیرتر
عمر بیشتر با یائسگی دیرتر!
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶
لیزر درمانی بی اختیاری ادراری
درمان بی اختیاری ادرار با لیزر
فروردین ۱۲, ۱۳۹۷

لیزردرمانی واژینال

لیزر درمانی واژن

لیزر درمانی به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی به شمار می رود و به زنانی که تجربه مشکلات زنانه دارند کمک می کند. معمولا این مشکلات در نتیجه یائسگی یا دیگر عوامل به وجود می اید، خصوصا درمان هایی که برای سرطان سینه می باشند، و منجر به پایین رفتن سطح استروژن می شوند.

مشکلات زنانه معمولا بعد از یائسگی رایج می باشد، زنانی که از سرطان سینه نجات یافته اند و آن خانم هایی که هیسترکتومی داشته اند، موارد مختلفی از بیماری ها را در این دوره تجربه کرده اند.

سوالی که متخصص زنان در شیراز دارد این است که آیا از مشکلات واژینال رنج می برید؟

در جواب متخصص زنان در شیراز اشاره دارد که تنها نیستید. طبق انجمن ایالت متحده، تقریبا به اندازه نیمی از ۶۴ میلیون نفر از زنانی که در دوره بعد از یائسگی سر می کنند، از تغییرات واژینال و کاهش سطح استروژن رنج می برند.

آن هایی که سرطان سینه شان درمان شده است، اشاره دارند که به خاطر درمان های سرطان، دچار مشکلات زنانه زیادی شده اند. این خانم ها تجربه خشکی واژن، درد در حین رابطه جنسی، و نیز مشکلات ادراری از جمله بی اختیاری ادراری داشته اند.

با لیزر درمانی واژینال می توان به این دردها و بیماری ها خاتمه داد.

زمانی که استروژن کاهش می یابد، باکتری های نرمال و طبیعی که از عفونت های ادراری جلوگیری می کنند، تبدیل به باکتری های مخربی می شوند که بجای ایمن کردن محیط واژن، باعث عفونت های ادراری می شوند. در ضمن خانم هایی که چنین مشکلی دارند، می توانند از لیزر درمانی واژینال بهره ببرند.

لیزر درمانی واژن

لیزر درمانی واژینال چطور انجام می شود؟

با توجه به تجربه و گفته متخصص زنان در شیراز لیزردرمانی بدون درد می باشد و می تواند برای جوانسازی واژن و ترمیم بافت های واژن و عملکرد درستشان بسیار تاثیرگذار باشد.

سیستم لیزر درمانی واژینال برای کاهش علائمی از جمله خشکی واژن، احساس سوزش، حساسیت و خارش استفاده شود. حتی درد در حین رابطه جنسی که به علت آتروفی و سطح پایین استروژن می باشد را کاهش دهد. آتروفی واژن اغلب بعد از یائسگی زمانی که سطح استروژن خانم ها کاهش می یابد، سراغشان می آید. همچنین به دلیل نازک شدن و حساسیت دیواره واژن هم می باشد.

مزایای لیزردرمانی واژن چه می باشد؟

برای بسیاری از خانم بهبودی اغلب بعد از اولین جلسه درمانی حس می شود، اما نتیجه کامل آن تا زمانی که سه جلسه درمانی کامل نشود، دیده نمی شود. از جمله مزایای دیگر این روش لیزر عبارت است از :

• روش های سریع و سرپایی در مطب (پنج الی ۱۰ دقیقه)
  • هیچ نیازی به بیهوشی نیست
  • روشی غیر تهاجمی، تقریبا بدون درد