بهترین قرص برای تنبلی تخمدان
دی ۱۷, ۱۴۰۱
کیست بارتولن
دی ۱۹, ۱۴۰۱

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی

لابیا ارگانی است که نقش بسیاری در حس لذت جنسی دارد . خیلی از خانم ها فکر می کنند شکل اندام تناسلی آنها غیر طبیعی بوده و یا از زیبایی برخوردار نیست که  این مورد باعث نگرانی آنها شده است .

شکل ظاهری اندام تناسلی خانم ها ، طیف گسترده ای از اشکال طبیعی بوده مواردی مانند تیرگی ، بزرگ بودن سایز اندام تناسلی از نظر پزشکی کاملا طبیعی است .عمل زیبایی لابیاپلاستی مانند دیگر جراحی لبه های واژن می تواند زیبایی مورد نظر را برای خانم ها ایجاد نمایید.

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی را در این بخش قرار می دهیم تا بیشتر با جراحی لابیاپلاستی آشنا شوید :

آزمایش خون

از مهمترین آزمایش هایی که قبل از جراحی های زیبایی واژن باید انجام شود، آزمایش خون است . در این آزمایش میزان انعقاد خون ، تعداد پلاکت های خون و بیماری های مربوط به خون بررسی می شود . زیرا در هنگام جراحی باید، جراح زیبایی واژن از میزان وضعیت انعقاد خون کاندید جراحی مطلع باشد.

آزمایش کلیه و تست قند خون

معمولا خانم هایی که سنشان بالای ۴۰ سال است، به دلیل آن که عملکرد کلیه ممکن است در این گروه سنی با اختلال باشد، آزمایش های مربوط به کلیه گرفته می شود. همچنین در این گروه از افراد باید قبل از انجام جراحی زیبایی واژن آزمایش قند خون گرفته شود.

تست عملکرد قلب

برای اطمینان از عملکرد صحیح قلب این تست گرفته می شود. زیرا ممکن است فرد به دلیل داشتن استرس کمی مشکل پیدا کند.

تست پاپ اسمیر

به دلیل آن که قرار است در داخل واژن تغییراتی اعمال شود ، باید قبل از انجام جراحی زیبایی واژن تست پاپ اسمیر از فرد گرفته شود. این تست ۳ ماه قبل از انجام جراحی گرفته می شود . تا تمامی بیماری ها و مشکلات واژن توسط جراح زیبایی واژن بررسی شود ، بعد از آن درمان شده سپس اقدام به جراحی زیبایی واژن نماید.

سابقه تبخال تناسلی

قبل از انجام جراحی زیبایی واژن و در جلسات مشاوره قبل از جراحی، در صورتی که کاندید جراحی به تبخال تناسلی مبتلاست باید به جراح اطلاع دهد. در صورت اطمینان از این که فرد به این تبخال مبتلا نیست، می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد.

آزمایش تیروئید

از جمله مهمترین آزمایش هایی که باید قبل از جراحی زیبایی واژن از فرد گرفته شود، آزمایش تیروئید است . در صورتی که کاندید جراحی زیبایی واژن به تیروئید مبتلا نباشد، می تواند جراحی زیبایی واژن انجام دهد . خانم هایی که دارای پرکاری تیروئید هستند ، در ابتدا باید اختلال تیروئیدشان درمان شود و سپس اقدام به جراحی های زیبایی واژن کنند .