پی آر پی واژینال
آبان ۳۰, ۱۴۰۱
کیست درموئید تخمدان
آذر ۲, ۱۴۰۱

لابیاپلاستی و میل جنسی

در ابتدا باید بیان کرد که رسیدن به ارگاسم ، افزایش حس جنسی ، لذت بردن از مقاربت جنسی در اشخاص مختلف متفاوت است و مسئله  ساده ای نیست ، از سوی دیگر در بانوان افزایش حس جنسی به عوامل مختلفی نظیر سن ، افزایش تحریک نقاط حساس و جوانسازی بافت واژن ، سفتی و قوام واژن بستگی دارد .

بسیاری از خانم هایی که می خواهند عمل لابیاپلاستی انجام دهند برایشان این نکته اهمیت زیادی دارد که اطلاعات خود را در مورد لابیاپلاستی با میل جنسی افزایش دهند. لابیاپلاستی از آن دسته جراحی های زیبایی زنانه است که با اصلاح نقایص ظاهری واژن، اندام تناسلی خانم ها را زیباتر می کند. از آنجایی که بسیاری از افراد با انجام دادن این روش جراحی تاثیر منفی دریافت کرده اند ترس و واهمه زیادی برای انجام دادن جراحی لابیاپلاستی دارند.  یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد رابطه جنسی اهمیت  دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید حس جنسی است که تغییر میزان آن، از سوالات همیشگی در مورد لابیاپلاستی است.

مزایای انجام عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در طول تمامی سال هایی که از سوی بسیاری از افراد انجام شده است توانسته آثار مثبت و مفیدی را از خود به جای بگذارد. از همین رو متقاضیان توانستند با اعتماد به بهترین و متبحرترین جراحان زیبایی زنان برای انجام جراحی لابیاپلاستی اقدام کنند. با توجه به حساس بودن ناحیه تناسلی، این جراحی نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد و باید توسط بهترین جراح زیبایی واژن انجام شود.

از مزایای انجام عمل لابیاپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش زیبایی ظاهری واژن
  • افزایش کیفیت جنسی واژن در زنان؛ بدین معنا که زنان در این بخش از واژن اگر با مشکلاتی مواجه باشند در طی این جراحی برطرف می شود و می توانند فعالیت های جنسی بهتری داشته باشند.
  • افزایش جذابیت جنسی
  • افزایش میل جنسی
  • کاهش حالت ارتجاعی واژن ( تنگ کردن)
  • رفع عدم تقارن بین لابیاها
  • متناسب سازی سایز لابیاها؛ در بسیاری از موارد مشاهده شده است که زنانی هستند که به دلایل مختلف لابیاهایی بزرگ داشتند و این معضلی بود که با آن مواجه بودند. بنابراین لابیاپلاستی می تواند به کاهش سایز لابیاها نیز کمک کند.

تاثیر لابیاپلاستی بر روابط جنسی بانوان

برخلاف تصور برخی از خانم ها که نگران کاهش میل جنسی بعد از عمل لبیوپلاستی هستند، این عمل زیبایی زنانه تاثیر مثبتی روی روابط جنسی دارد. تاثیر لابیاپلاستی بر روابط زناشویی به شکل زیر است:

تحریک پذیری بیشتر کلیتوریس

موقع برداشتن قسمتهای اضافی لابیا، چین و چروک های اطراف کلیتوریس هم برداشته می شود. برداشتن چینهای این ناحیه، باعث لمس بهتر کلیتوریس و ارگاسم بیشتر در زنان می شود. در اکثر عملهای لبیاپلاستی لازم است همزمان عمل هودکتومی هم انجام شود تا تقارن و زیبایی واژن بعد از جراحی بی نقص باشد.

رفع دردهای مقاربتی

خانمهایی که لابیاهای بزرگی دارند، به خاطر بزرگ بودنشان، موقع دخول دچار اصطکاک و سایش بیشتری می شوند. این مسئله باعث درد و سوزش واژن حین نزدیکی و بعد از آن می شود. مقاربتهای دردناک یکی از علل مهم کاهش میل جنسی و تمایل به برقراری روابط زناشویی در زنان هستند. اما بعد از عمل کوچک کردن اندازه لابیاها، این مشکل برطرف شده و خانمها می توانند دخول راحتتر و میل جنسی بیشتری را تجربه کنند.

افزایش اعتماد بنفس موقع نزدیکی

شکل ظاهری و بزرگی لابیاها و بوی بد واژن که به خاطر بزرگی لابیا و عدم خروج کامل ترشحات واژن ایجاد می شود، باعث احساس خجالت خانمها و فرارشان از لمس شدن واژن و رابطه دهانی می شود. به همین دلیل ارگاسم و حس جنسی کمتری دارند. بعد از عمل لابیاپلاستی این مشکل برطرف شده و اعتماد بنفس شما موقع نزدیکی بیشتر می شود.