کاهش دردهای قاعدگی
راه حلی معجزه آسا برای خلاصی از دردهای قاعدگی
آبان ۱۷, ۱۳۹۵
چرا جنین در شکم مادر سکسکه می کند
آیا جنین در شکم مادر سکسکه می کند؟
آبان ۱۹, ۱۳۹۵

در دوران بارداری تا می توانید این کارها را انجام ندهید!

مراقبت های بارداری به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز

مراقبت های بارداری به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز

.۱e9edb82bf2dcef3590b5945ee1be7ca{position:absolute;right:9057px;}

به گفته که حساس ترین دوره زندگی هر مادری می باشد، باید مراقب خیلی موارد بود. زیرا خطراتی مثل افسردگی پس از زایمان و … او را تهدید می کند. به همین منظور چند zithromax dosage to treat chlamydia گزینه را که باید در دوران بارداری رعایت شود، مطرح کرده است.

۱.ورزش : برای زنانی که سزارین انجام داده اند، حداقل باید ۴ تا ۶ هفته صبر کنند. زیرا با این کار فقط به عضلات شکمشان فشار می آورند. اگر هم که به صورت طبیعی بوده، با به دست آوردن انرژی دوباره، پیاده suhagra 100 how to use روی را شروع کنند.

۲.بلند omnicef package insert abbott کردن اجسام سنگین ampicillin and gentamicin synergy mechanism : هرچه اجسام سنگین ampicillin and gentamicin synergy mechanism می بینید، بلند omnicef package insert abbott نکنید. همچنین اگر سزارین انجام دادید، که اصلا تا یک ماه باید از این کارها دوری کنید. مثلا در صورتیکه می خواهید بچه را بلند omnicef package insert abbott کنید، اول بنشینید، سپس به آغوش بگیرید.

۳.رابطه جنسی : این موضوع به قابلیت های بدنی هر زنی مربوط می شود. گاه بعضی چند zithromax dosage to treat chlamydia هفته بعد از زایمان آمادگی کافی را دارند. اما بعضی باید زمان زیادی بگذرد تا به حالت قبلی برگردند. در کل باید ۴ تا ۶ هفته بگذرد تا بدن بازیابی metformin hydrochloride xr 500 mg شود. در ضمن شیر داده به بچه باعث کاهش نرمی واژن می شود.

۴.حمام آب گرم : با حمام کردن با آب گرم آرامش را به بدنتان خواهید داد. اما هیچ چیزی به آب حمام اضافه نکنید، زیرا سبب تحریک زخم ها یا بریدگی aleve liquid gels for toothache های ناحیه واژن می شود. همچنین قبل از استفاده، وان را چک کنید که پاک پاک باشد. زیرا سبب انتقال prilosec standard dosage عفونت می شود.

مراقبت های دوران بارداری به توصیه متخصص زنان در شیراز

۵.رانندگی کردن : پس از سه تا چهار هفته که سزارین کردید پشت فرمان بنشینید. زیرا ترمزهای ناگهانی بر روی زخم ها تاثیر بدی خواهد داشت. همچنین چون از داروهای مسکن استفاده می کنید، تمرکز کافی نخواهید داشت.

۶.رژیم غذایی مناسب : با شیری که مادران به بچه می دهند، در همان زمان کالری mixing dilantin iv administration هم می سوزانند. به طور معمول مادر بخاطر پرستاری بچه وزن هم کم می کند. رژیم های سخت را کنار بگذارید، زیرا باعث کند شدن فرآیند بهبودیتان synthroid and coffee می شود و روی مقدار شیرتان هم تاثیر خواهد گذاشت. پس با ورزش و رژیم غذایی مناسب می توانید به اندام ایده آلتان برگردید.

۷.تا می توانید کارهای خانه را کمتر bactrim mrsa rash انجام دهید. سعی کنید در این زمان به خودتان زیاد فشار نیاورید. مثلا کارهایتان را خرد کنید و دسته ای و باهم انجام ندهید.