عفونت زنانه بیشتر با این لباس ها!

تبخال تناسلی چیست و چطور درمان می شود
علت خونریزی واژن بعد از رابطه جنسی چیست؟
آذر ۱۷, ۱۳۹۵
بیماری هایی که زنان از آن ها رنج می برند
خانم ها از مشکلاتی رنج می برند؟
آذر ۲۰, ۱۳۹۵

عفونت زنانه بیشتر با این لباس ها!

درمان ویار حاملگی به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز

به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز عفونت زنانه امروزه از شایع ترین بیماری های زنانه می باشد. ممکن است بخاطر بی توجهی به بهداشت فردی باشد، هرچند کوتاه ولی عوارض جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

بهترین متخصص زنان در شیراز اشاره دارد که این عفونت زنانه حتی تا جایی می تواند خطرناک باشد که باعث ناباروری شود. از جمله بیماری ها و عفونت زنانه ، عفونت قارچی می باشد که مهمترین دلیل مراجعه زنان به پزشک متخصص است. معمولا بیشتر این عفونت ها هم از طریق لباس زیر به بدن منتقل می شود. به توصیه بهترین متخصص زنان در شیراز استفاده طولانی مدت از لباس به ویژه شلوارهای تنگ خصوصا در فصل گرما از جمله هشدارهاییست که عفونت زنانه را سختتر و روند درمان را کندتر می کند.

پزشک متخصص زنان اشاره دارد که باید رعایت اصول بهداشتی در نظر گرفته شود. مثلا خشک نگه داشتن واژن خود به تنهایی اهمیت بسیاری در سلامت واژن دارد. لباس زیر جز لباس هاییست که باید زود به زود نو شود و زیاد هم باید داشت. انواع خاصی از پارچه ها یا لباس ها هستند که برای ناحیه تناسلی طراحی شده اند. در واقع گرما و رطوبت را افزایش می دهند و این باعث رشد بیش از حد باکتری و عفونت می شود. بهتر است از لباس زیرهای نخی استفاده کنید. چون لباس های نخی رطوبت را از خود عبور می دهند و فضای مناسبی برای واژن به وجود می آورند. حتی پوشیدن لباس های تنگ هم بزرگترین اشتباه است.

عفونت زنانه از طریق لباس زیر به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز

به طور مثال بعد از شنا کردن حتما لباس های خود را بپوشید، و به محض اینکه خانه رسیدید، لباستان را عوض کنید. معمولا خانم هایی که بیشتر استخر می روند، در معرض بیماری های عفونی ناحیه تناسلی هستند. فقط صرفا به استخر و شنا کردن بسنده نمی کنیم، حتی بعد از ورزش یا بعد از پیاده روی و غیره باید حتما لباس زیرتان را عوض کنید.

حتما سعی کنید با رعایت هرچه بیشتر و بهتر اصول بهداشتی زنان، عفونت های زنانه و عفونت های قارچی واژن را از خود دور کنید. زیرا ممکن است چنین بیماری منجر به بیماری در ناحیه دهان رحم و واژن شود یا ناحیه رحم، لوله ها و ناحیه لگنی شود.