لیزر مونالیزا تاچ برای چه خانمهایی خوب است؟

جراحی های زیبایی زنان
نوجوانان هم می توانند جراحی های زیبایی زنان انجام دهند؟
تیر ۲۳, ۱۳۹۸
نکاتی درباره تنگ کردن واژن
مرداد ۵, ۱۳۹۸

لیزر مونالیزا تاچ برای چه خانمهایی خوب است؟

فواید لیزر مونالیزا تاچ

از مزایای لیزر مونالیزا تاچ چقدر می دانید؟

لیزر مونالیزا تاچ در واقع برای بازیابی واژینال می باشد، و به جلوگیری از علائم آتروفی واژن، مشکلات پس از یائسگی بسیار کمک می کند.

به خاطر عواملی که باعث خشکی، و عدم انعطاف موکوسال می شوند، این درمان می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خصوصا برای خارش، درد و مشکلات بعد از رابطه جنسی.

در واقع با لیزر واژن در شیراز می توانید حس بهتری بعد از رابطه جنسی، آبرسانی مجدد واژن و بافت های مرتبط آن را تجربه کنید.

فراموش نشود که لذت جنسی را بالا می برد.

آیا لیزر مونالیزا تاچ درد هم دارد؟

خیر، معمولا حتی نیازی به بیحسی هم نیست. حس یک لرزش نوری می باشد.

چه خانم هایی می توانند لیزر واژن یا لیزر مونالیزا تاچ انجام دهند؟

برای آن دسته از خانم هایی که برای درمان واژن شان به خاطر مشکلات بعد از یائسگی، زایمان، درمان سرطان، یا غیره مراجعه می کنند، مناسب می باشد.

اکثرا هم به خاطر علائمی مثل خشکی، سوزش، درد در رابطه جنسی و بی اختیاری ادراری خفیف مراجعه می کنند.

مونالیزا تاچ یک درمان ایده آل برای آن هاییست که به دنبال روش های با تهاجم کمتری می باشند، مناسب می باشد. در مقایسه با روش های درمانی جراحی سنتی.

با توجه به نظر و مشورت پزشک متخصص زنان در شیراز می توانید برای انجام مونالیزا تاچ تصمیم بهتری بگیرید.

فواید لیزر مونالیزا

چه نتایجی در پی این روش درمانی می باشد؟

اکثر بیمارانی که با این روش درمان شده اند، گفته اند خشکی، سوزش، درد در حین رابطه جنسی شان و بی اختیاری ادرارشان بسیار کاهش یافته است.

آیا مونالیزا تاچ برای درمان انعطاف پذیری واژینال مناسب است؟

واژه شل شدن واژن اشاره به شرایطی دارد که در آن قطر واژن افزایش پیدا کرده باشد.

اغلب هم به خاطر اتفاقات تروماتیک، مثل زایمان طبیعی، یا استراحت بافت به خاطر پروسه طبیعی پیری، پیش می آید.

در چنین مواردی، باید علت و موقعیت واژن که دچار پرولاپس شده است را پیدا کرد.

لیزر co2 فرکشنال برای درمان چنین مواردی که دچار شلی واژن شده اند، مناسب می باشند.

هیچ عوارضی ندارد؟

معمولا عوارض آن بسیار کم می باشد. این درمان به صورت سرپایی و یا کلا یک روز بستری در بیمارستان انجام می شود.

اکثر خانم ها عوارض جانبی موقتی دارند، قرمزی کم، یا تورم کم، که باغث برخی درد و ناراحتی های کمی می شود.

چقدر طول می کشد تا بهتر شود؟

اکثر خانم ها می توانند به توصیه پزشک متخصص زنان در شیراز بعد از لیزر واژینال در شیراز بعد از چند جلسه نتیجه درمانی را ببینند.اما معمولا نیاز دارند که دوسه روزی بگذرد که احساس راحتی کنند، ورزش کنند یا بتوانند حمام گرم کنند.