تابحال به جوانسازی واژن فکر کرده اید؟

درمان درد قاعدگی با طب سوزنی
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
علائم بواسیر در زنان
بهمن ۲۸, ۱۳۹۵

تابحال به جوانسازی واژن فکر کرده اید؟

عمل لابیا ماژور

تصمیمتان را بگیرید؛ آیا می خواهید جوانسازی واژن را انجام دهید؟!

جوانسازی واژن ، یا واژینوپلاستی یک روش جراحی می باشد که عضلات واژن را محکم می کند. به عقیده جراح و متخصص زنان در شیراز حتی ممکن است یا تنها انجام شود یا اینکه با لابیاپلاستی هم انجام شود. لابیاپلاستی جراحی پلاستیک می باشد که شکل و اندازه لب های واژن را تغییر می دهد، معمولا جنبه های زیبایی دارد. گرچه واژینوپلاستی، لابیاپلاستی، و جراحی های مرتبط با ” جوانسازی واژن ” به طور چشمگیری محبوب می باشند. بسیاری از متخصصین زنان معتقدند برخی بدون دلیل این کار را انجام می دهند. اگر به فکر واژینوپلاستی هستید، عوامل زیادی برای بررسی می باشد.

دلایلتان برای انجام واژینوپلاستی را ارزیابی کنید :

اول : به توصیه جراح و متخصص زنان در شیراز ابتدا به سلامت مثانه تان توجه کنید. باید بدانید که واژینوپلاستی می تواند مثانه پرولاپس را درمان کند. ماهیچه های واژن نقش مهمی در نگه داشتن اندام ها در لگن دارند. هنگامی که عضله های واژن شل می شوند، شاید به طور موثری عمل نکنند. یکی از پیامدهای بالقوه سیستوسل یا مثانه پرولاپس می باشد.

واژینوپلاستی یا جوانسازی واژن توسط جراح و متخصص زنان در شیراز

سیستوسل ها براساس شدتشان تقسیم می شوند. در نوع درجه یک، یا خفیف، تنها بخش کوچکی از مثانه به سمت واژن افتادگی دارد. این موارد ممکن است نیازی به هیچ درمانی نداشته باشند؛ مگر اینکه باعث علائم نگران کننده ای شوند.

در نوع درجه دو، یا متوسط، مثانه به اندازه کافی به واژن افتادگی دارد، طوری که دهانه واژن لمس می شود. در نوع درجه سه یا شدید، مثانه به شدت افتادگی پیدا می کند، طوری که به واژن نزدیک می شود. اگر در نظر دارید واژینوپلاستی را به خاطر مثانه افتاده انجام دهید، بدانید که درمان های تهاجمی کمتر رویتان کار می کنند. خصوصا اگر مورد شدیدی نباشند.

دوم : یک راه حلی پیدا کنید که بتوان عضلات واژن را محکم کرد. برخی از زنانی که مشکل مثانه ندارند، واژینوپلاستی را راه حلی برای عضلات واژن در نظر می گیرند. بسته به شدت شرایطتان، این جراحی ممکن است به نظر گزینه خوبی برایتان باشد. دلایل زیادی برای عضلات واژن می باشد که می توانند در طی زمان ضعیف تر شوند. زایمان یک عامل مشترک می باشد که تا زمان یائسگی ادامه دارد.

عضلات ضعیف واژن می تواند ارثی باشد. با پزشکان در این باره صحبت کنید، در صورتی که تجربه مشکلاتی همچون درد واژن یا بی اختیاری داشته اید.

سوم : درباره جراحی به منظور افزایش رضایت جنسی فکر کنید. رابطه جنسی یک بخش مهمی از یک زندگی سالم برای هر زنی می باشد. اگر عضلات واژن خیلی ضعیف می شود، ممکن است برای رسیدن به ارگاسم یا لذت جنسی دست و پنجه نرم می کنید. واژینوپلاستی اجازه می دهد که واژن موثرتر عمل کند. زندگی جنسی تان را بهبود می بخشد.

چهارم : جوان کردن واژن باعث می شود به عنوان یک جراحی زیبایی خیلی از زن ها حس کنند واژنشان نیاز به جوان شدن دارد.

منبع : http://www.wikihow.com