خانم ها از مشکلاتی رنج می برند؟

درمان ویار حاملگی به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز
عفونت زنانه بیشتر با این لباس ها!
آذر ۱۸, ۱۳۹۵
درمان ویار حاملگی به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز
فواید یک رابطه جنسی چه می باشد؟
آذر ۲۱, ۱۳۹۵

خانم ها از مشکلاتی رنج می برند؟

بیماری هایی که زنان از آن ها رنج می برند

بیماری ها و مشکلات شایعی که زنان از آن ها رنج می برند!

به گفته متخصص زنان در شیراز بعضی از خانم ها دچار مشکلاتی هستند که خجالت می کشند مطرح کنند. ۶مشکل شایع زنانه را برایتان مطرح می کنیم که شاید جالب باشد.

۱.تکرر ادرار خانم ها

متخصص زنان در شیراز اشاره می کند که گاه دیده شده که در بسیاری از خانم ها، مخصوصا سنین بالا دچار مکشلات مثانه می باشند. معمولا در افراد سالمند دیده می شود. اما از هر سه زن، یک نفر دچار تکرر ادرار است.

متخصص زنان در شیراز برای درمان این بیماری توصیه می کند که دریافت مایعات را محدود کنند. زیرا باعق عفونت و التهاب لثه می شود.

۲.دفع گاز

هر فردی گاز دفع می کند، و امری طبیعی می باشد. در واقع از بروز مشکلاتی مانند نفخ معده و غیره جلوگیری می شود. اما کسانی که بی اختیار دفع گاز می کنند، باید به پزشک مراجعه کنند. زیرا ممکن است با غذایی که مصرف می کنند مرتبط باشد.

بیماری ها و مشکلات زنان که رنج می برند به گفته متخصص زنان در شیراز

۳.سندرم روده تحریک پذیر

در وضعیتی همچون داشتن درد شکم و تغییر در وضعیت اجابت مزاج می باشد. به خاطر اسهال یا یبوست هایی که برایشان پیش می آید احساس خجالت می کنند. در بین زنها هم بیشتر شایع می باشد.

۴.تعریق بیش از حد

گاه بسیاری از خانم اکثر اوقات تعریق می کنند، مثلا کف دستشان عرق می کند یا لباس زیرشان. برای درمان این بیماری دارو و اسپری مجود می باشد. به خاطر همین در مکان های عمومی کمتر ظاهر می شوند.

۵.بوی ناخوش بدن

بعضی از خانم ها که بدنشان بوی نامطبوع می دهد، معمولا از انجام فعالیتی یا کاری جلوگیری می کنند، حتی این ذهنیت که بدشان خیلی بو نمی دهد برای خود دارند. اگر عفونت باشد، مصرف داروهای مناسب برای بیمار مشکل می شود.