خطراتی که دوران قاعدگی تان را تهدید میکند!

راه های درمان تبخال تناسلی با نظر متخصص زنان در شیراز
برای جلوگیری از تبخال تناسلی چه کنید؟
دی ۱۶, ۱۳۹۵
اختلال در دستگاه تناسلی جنین به گفته بهترین متخصص زنان در شیراز
اختلال در دستگاه تناسلی جنین
دی ۱۹, ۱۳۹۵

خطراتی که دوران قاعدگی تان را تهدید میکند!

خطرات دوران قاعدگی با نظر جراح و متخصص زنان در شیراز | علائم زگیل های تناسلی

خطرات دوران قاعدگی با نظر جراح و متخصص زنان در شیراز

دوران قاعدگی خانمها دوره ای پراز دردهای شکمی و خونریزی میباشد.این دوره خطراتی نیز بدنبال دارد.اما دانستن این مشکلات برای حفظ سلامت بدن ضروریست.

نظر جراح و متخصص زنان در شیراز و خطرات دوران قاعدگی :

دوران قاعدگی یا پریود،به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز مشکلاتی بهمراه دارد.مشکلاتی از جمله خونریزیهای شدید یا دردهای لگنی وپهلو/.

جراح و متخصص زنان در شیراز از خطرات دوره قاعدگی می گوید:

قبل از اینکه درد را تسکین دهید،سراغ حوله گرم بروید.همه قاعدگیها طبیعی نیستند.گاه نشانه ای از یک بیماری را به همراه دارند.گاه برخی دردهای ساده با مسکنهای بدون نسخه درمان می شوند.بیشتر هم بخاطر ترشح ماده ای شبه هورمونی بنام پروستا گلاندیس می باشد.این ماده سبب انقباض رحم برای خروج خون میشود.همچنین روده ها را منقبض میکند.این انقباض میتواند شامل احساس دل پیچه یا دل آشوب بودن در شما شود.دارویی که استفاده میکنید،پروستاگلاندیس را هدف میگیرد.با خوردن مسکن روند این ماده کند میشود.کم کم درد کمتر میشود.

خطرات دوران قاعدگی با نظر جراح و متخصص زنان در شیراز

اندومتروسیس بافتی دیواره درونی رحم را میگیرد.معمولا در سنین باروری رخ میدهد.تقریبا هم ۱۰ سال طول میکشد تشخیص داده شود.درد ناشی از این بیماری در ناحیه زیر شکم،کمر وران ها حس میشود.همچنین با خوردن داروهای مسکن هم ساکت نمی شود.معمولا هم خونریزی های شدید به همراه دارد.اگر چنین علایمی را دارید حتما به متخصص زنان مراجعه کنید.البته قرص های پیشگیری از بارداری می تواند رشد بافت اضافی را کند کند،اما اگر شدید باشد برای کاهش میزان بافت نیاز به عمل جراحی میباشد.

بروز تب و درد شدید در شکم و پهلو در دوره قاعدگی :

دردی که شاید روزها،هفته ها،یا حتی ماه ها به طول انجامد.حتی گاه با تب همراه است.همچنین دفع دردناک ادرار یا ترشحات سبزرنگ که نشانه عفونتی جدی می باشند.معمولا هم نتیجه یک عفونت درمان نشده می باشد که کلامیدیا نام دارد.بیماری های مقاربتی هیچ علامتی ندارند. حتما حواستان باشد که چنین بیماری را پیگیری کنید و درمان کنید. زیرا ممکن است بافت همبند زخم در لوله های رحمی به وجود آید و منجر به ناباروری شود.در صورتیکه چنین علائمی دارید،حتما به متخصص زنان مراجعه کنید.