درمان بیماری های زنان با طب سوزنی

خون قاعدگی به گفته متخصص زنان در شیراز
خون قاعدگی تان از سلامت شما می گوید!
اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
خانم های خانه دار سرطان سینه نمی گیرند!
اسفند ۲۲, ۱۳۹۵

درمان بیماری های زنان با طب سوزنی

درمان بیماری های زنان با طب سوزنی | بهترین متخصص زنان در شیراز

بزرگترین تهدیدها و بیماری ها برای زنان قابل پیشگیری است. چه می خواهد خونریزی های شدید قاعدگی یا درد های شدید قاعدگی باشد که بهترین متخصص زنان در شیراز در این باره شما را راهنمایی کرد. اما طب شرقی همیشه نیازهای مخصوص زنان را در طی زندگی شان در نظر داشته و خیلی از مسائلی که زنان با آن ها روبرو می شوند را با طب سوزنی حل می کند و برای آن جواب دارد. بیشترین بیماری هایی که روی زنان تاثیرگذار است و اینکه طب سوزنی می تواند راه حلی موثر باشد.

سرطان

واژه ای که این روزها زیاد به گوشتان می خورد. طبق گفته بهترین متخصص زنان در شیراز از سرطان تخمدان، سرطان رحم و یا سرطان های دیگری گفتیم که در حوزه زنان شایع می باشد. روش های استانداردی که برای درمان سرطان در زنان در نظر گرفته می شود، درمان هایی تهاحمی هستند و عوارض جانبی ناخواسته ای هم به دنبال دارند. به دنبال آن سیستم ایمنی بدن هم پایین می آید. شایع ترین سرطان ها در زنان، سرطان سینه، ریه، و روده بزرگ می باشد. البته سرطان سینه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. با طب سوزنی می توان این درد را تسکین داد. از عوارض جانبی ناخواسته اش کاست. یک رویکرد پیشگیرانه طب شرقی که به بازگرداندن بدن کمک کرده مانند گیاه درمانی، گونگ چی، تویی نا، یا تغذیه و ورزی روش زندگی از مهمرین مسائل هستند که باید توجه کرد.

درمان بیماری های زنان با طب سوزنی | بهترین متخصص زنان در شیراز

بیماری های قلبی ـ عروقی

بیماری قلبی فقط مختص مردان نیست، بلکه در زنان هم رواج دارد، حدود ۲۹% از مرگ و میرها را به خود اختصاص داده است. گرچه بیشتر مردان به خاطر بیماری قلبی نسبت به زنان از دنیا می روند. با طب سوزنی می توانید قلب سالم داشته باشید، و خطر بیماری قلبی را در خود تا ۸۰درصد کاهش دهید.

پوکی استخوان

با کاهش توده استخوانی و افزایش احتمال شکستگی، پوکی استخوان بیشتر می شود. بیشتر هم به خاطر کمبود کلسیم است. به عنوان یک بافت زنده پیچیده، استخوان از اجزای مختلفی ساخته شده است و تحت تاثیر بسیاری از مواد مانند کلسیم می باشد. با طب شرقی و سوزنی می توان این زندگی سالم را برگرداند و بهبودی را به بدنتان دوباره برگرداند.

افسردگی

اختلالات افسردگی زنان را بین ۱۰ الی ۲۵ درصد تحت تاثیر قرار داده است. سیستم ایمنی بدن به خطر می افتد و علائمی در عملکرد، اختلال عملکرد و روابط اجتماعی به وجود می آید که کاهش می یابند. با طب شرقی می توان این تعادل سالم را در بدن پدید آورد. هم ذهن و هم جسم.

منبع : https://www.acufinder.com