بهبود رابطه جنسی با هیسترکتومی با نظر متخصص زنان در شیراز
بهبود رابطه جنسی با هیسترکتومی
بهمن ۱۷, ۱۳۹۵
عمل لابیا ماژور
تابحال به جوانسازی واژن فکر کرده اید؟
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

درمان درد قاعدگی با طب سوزنی

درمان درد قاعدگی یک مسئله ای بین زنان شده و خیلی از آن ها به دنبال آن هستند که از شر این درد خلاص شوند. گاه از روی ناچاری با مراجعه به پزشک متخصص زنان می خواهند مشکلشان را بیان کرده و حل کنند. اما همانطور بهترین متخصص زنان در شیراز شرح می دهد، می توان درد های قاعدگی را با طب سوزنی هم امکان پذیر کرد.

درمان درد قاعدگی با طب سوزنی چطور انجام می شود؟

بسیاری از زنان به درد های ماهیانه پریودشان عادت دارند. از اینکه همچنین اتفاقی در زندگی شان نباشد، شگفت زده نمی شوند؟ در طب سوزنی به طور موثر می توان دردها و بی نظمی های قاعدگی را درمان کرد.

چه عواملی باعث قاعدگی می شود؟

دیسمنوره که بهترین متخصص زنان در شیراز مطرح کرد را می دانید چیست. یک اصطلاح پزشکی برای گرفتگی های قاعدگی می باشد. گرفتگی با چرخه قاعدگی اغلب بعد از یکی دوسال از قاعدگی رخ می دهد. دردی در پایین شکم یا کمر که ممکن است حتی در پاها هم حس شود. اسپاسم یا گرفتگی هم که متداول ترین علائم دردهای قاعدگی می باشند که تجربه می شود. این دردها ممکن است بعد از زایمان از بین برود.

دیسمنوره ثانویه شامل بی نظمی هایی در اندام های تناسلی می باشد. ممکن است آندومتریوز، فیبروئید، یا PID(بیماری های التهابی لگن) دیده شود. این درد در این موارد شدید است و اغلب هم قبل از قاعدگی تجربه می شود.

درمان درد قاعدگی با طب سوزنی

درمان درد قاعدگی در طب مدرن :

راه حل طب مدرن اینست که اغلب با قرصهای ضد بارداری، یا مسکن، درمان می کنند. همچنین اغلب توصیه می شود که ناحیه درد را ماساژ داده یا گرم کنید.

با طب سوزنی چطور می توان درد قاعدگی را کم کرد؟

طب سوزنی طبیعتا درد پریود را بدون هیچ عوارض دارویی کاهش می دهد و عوارض خودش را دارد. اغلب طب گیاهی چینی، ترکیب می شود و به صورت سفارشی برای هر زن برای کاهش درد قاعدگی استفاده می شود. همچنین از حرارت درمانی و فتیله گذاری هم استفاده می شود. طب سوزنی به طور موثری درد را کم می کند، چه در دیسمنوره نوع اول چه در نوع دوم. طب چینی به مدت هزاران سال است که برای دردهای قاعدگی تعریف شده است، به عنوان یک بلوکه در جریان خون و انرژی بدن می باشد.

سلامت ارگان های بدن از جمله کلیه، کبد، طحال، و سلامت خون ارزیابی می شوند، تا درمان سفارشی که قرار است انجام شود، درد قاعدگی را کاهش دهد. حتی گفته می شود در طب سنتی چینی یک زن باید جریان قاعدگی راحتی داشته باشد تا باردار شود. این روش را امتحان کنید. مطمئنا نتیجه می گیرید.

منبع : http://acupunctureinvermont.com//