عامل اصلی مبارزه با سرطان تخمدان چیست؟

چرا جنین در شکم مادر سکسکه می کند
آیا جنین در شکم مادر سکسکه می کند؟
آبان ۱۹, ۱۳۹۵
علت خشکی واژن به گفته متخصص زنان در شیرازچیست؟
علت خشکی واژن چیست؟ و چگونه درمان می شود؟
آبان ۲۳, ۱۳۹۵

عامل اصلی مبارزه با سرطان تخمدان چیست؟

سرطان تخمدان یک سرطان فامیلی جدی در زنان

طبق گفته جراح و متخصص زنان در شیراز ، برای جلوگیری از سرطان تخمدان هم راه حلی می باشد. در واقع پیاز بخاطر داشتن مواد معدنی و آنتی اکسیدان، عاملی برای مبارزه با این بیماریست. در ادامه جراح و متخصص زنان در شیراز یادآور می شود که سرطان تخمدان را به نام قاتل خاموش می شناسند. اما چرا؟! علت این نامگذاری چیست؟ زیرا علائم زمانی مشاهده می شود که بیماری دیگر پیشرفت کرده است. عمدتا هم غیر قابل درمان می باشد.

البته به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز تنها راهی که می توان این بیماری را تشخیص داد، مراجعه به متخصص زنان است. کسی که در اینباره تجربه داشته باشد. بعضی هم دارای یکسری علائم به گفته بسیاری از زنان هستند. این علائم شامل، اختلالات قاعدگی، نشانگان روه تحریک پذیر و نیز عفونت های مثانه هستند.

جراح و متخصص زنان در شیراز یادآور می شود در صورتیکه این علائم بدون سابقه قبلی بروز کرد. یا اینکه تا هفته ها ها ادامه داشت، می تواند نشانه سرطان تخمدان باشد.

به توصیه جراح و متخصص زنان در شیراز برای مبارزه با سرطان تخمدان چه کنیم

اما با راهنمایی های جراح و متخصص زنان در شیراز با پیاز می توان از این بیماری جلوگیری کرد. طبق آزمایشاتی پیاز تاثیر بسزایی در جلوگیری از پیشرفت این بیماری داشته است. پیاز به دلیل کالری پایین، پراز ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. سرطان تخمدان اپیتلیال یکی از شایع ترین نوع سرطان تخمدان است. معمولا هم امید به زندگی با آن تا ۵ سال است؛ البته ۴۰درصد از مبتلایات معتقدند. ۸۰ درصد از بیماران هم بعد از اولین دوره شیمی درمانی، بیماریشان عود می کند.

ترکیبی به نام ONA یا پیاز A در پیاز کشف شده که مانع تکثیر سلول های سرطان تخمدان می شود. در واقع بعد از تزریق ترکیب ONA رشد سلولهای سرطانی کاهش یافت. با توجه به آزمایشاتی که روی موش ها هم انجام داده بودند، طول عمر موش ها افزایش یافته بود. هم چنین پیشرفت تومورهای سرطانی بسیار کاهش یافته بود. در آینده ای نزدیک محققان امیدوارند بتوانند آن را روی بیماران انسانی مبتلا مورد استفاده قرار دهند.