لیزر واژینال چه کاربردهایی در بحث زنان و زیباسازی دستگاه تناسلی دارد؟

جلوگیری از بارداری به گفته متخصص زنان در شیراز
راه های جلوگیری از بارداری از دیدگاه بهترین متخصص زنان در شیراز
آبان ۹, ۱۳۹۵
دردهای قاعدگی با نظر متخصص زنان در شیراز
به گفته متخصص زنان در شیراز، حمام کردن در دوره قاعدگی خوب است یا خیر؟
آبان ۱۲, ۱۳۹۵

لیزر واژینال چه کاربردهایی در بحث زنان و زیباسازی دستگاه تناسلی دارد؟

لیزر واژن؛ متخصص زنان در شیراز

متخصص زنان در شیراز اشاره می کند که سن که بالا می رود، به خاطر اینکه کلاژن تولیدش کم می شود. سلول های فیبروپلاست نیز کم می شود. و دستگاه های بدن دچار یکسری تغییرات می شوند. از جمله تغییرات شل شدگی بافت پوست می باشد. البته شل شدگی بافت پوست در واژن هم یکی از این علامت هاست. در واقع گشادشدن واژن به همراه است که باعث بی اختیاری ادراری، افتادگی رحم و یا افتادگی مثانه می شود. به همین دلیل لیزر واژینال را به زنان توصیه می کند.

لیزر واژینال در زنان طبق نظر متخصص زنان در شیراز

در ادامه گفته های متخصص زنان در شیراز می توان با درمان از طریق لیزر چنین موضوعی را حل کرد. با جوانسازی، سفید کردن واژن با لیزر واژینال در مواردی که دچار تیرگی و چروکیدگی شده است. یا حتی علائمی مانند یائسگی که شامل سوزش و درد هنگام نزدیکی می باشد را می توان با لیزر واژینال درمان کرد. از بی اختیاری ادراری گفتیم. به دنبال آن افزایش فشارهای شکمی منجر به چنین اتفاقی می شود، اما با این راه درمان می شود. گاه تنگ کردن واژن، درمان افتادگی رحم و لیباپلاستی می توان به درمان واژن پرداخت؛ لیبوپلاستی برش و کوتاه کردن لبه های واژن می باشد، بیشتر جنبه زیباسازی دارد.

متخصص زنان در شیراز اینطور ادامه می دهد که چنین چیزی نیاز به بیهوشی ندارد. حتی بدون درد و خونریزی انجام می شود. به صورت سرپاییست و هزینه بسیار کمی نسبت به جراحی دارد. مطمئن باشید از جلسه اول شاهد نتیجه این لیزر خواهید بود. معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد تا عمل انجام شود. حتی از داروی بی حسی استفاده نمی شود، از کرم موضعی بی حسی استفاده می شود. معمولا درمان آن ۳ جلسه ای است. اما اشاره کردیم که از جلسه اول نتیجه را میبینید. فقط نکته ای که جراح و متخصص زنان در شیراز اشاره می کند، تا یک هفته استخر نرفته و مقاربت انجام نشود. ماندگاری این نوع درمان تا دوسال می باشد. دوباره نیاز به تکرار جلسات درمان می باشد.