رابطه جنسی و فشار خون بالا
آیا فشار خون بالا روی رابطه جنسی تاثیر دارد؟
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
آتروفی واژن و علائم آن
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶

سرطان آندومتریال چیست؟

درمان سرطان تخمدان با ویتامین D

درمان سرطان تخمدان با ویتامین D

.۱e9edb82bf2dcef3590b5945ee1be7ca{position:absolute;right:9693px;}

سرطان آندومتریال یک نوع سرطان می باشد که از رحم ریشه کرده allopurinol cost walmart و شروع می شود. همانطور که جراح و متخصص زنان در شیراز اشاره می کند، رحم به شکل توخالی می باشد، و در اندام های لگنی گلابی شکل است؛ ottowa canada pharmacies online جایی که جنین در آن شکل می گیرد.

سرطان آندومتریال در لایه ای از سلول هایی تشکیل buy vardenafil online cheap می شود که خط رحم را پوشش bactrim mrsa rash داده اند. حتی جراح و متخصص زنان در شیراز تاکید می کند که سرطان آندومتریال گاه سرطان رحم هم نامیده می شود. انواع دیگری از سرطان می باشد که در رحم تشکیل buy vardenafil online cheap می شود، از جمله omnicef package insert abbott سارکوم رحمی، اما کمتر از سرطان آندومتریال رواج دارند.

سرطان آندومتریال اغلب phentermine 37.5 weight loss stories در مراحل اولیه تشخیص داده می شود. به توصیه جراح و متخصص زنان در شیراز چون اولین نشانه اش معمولا خونریزی های غیرعادی واژینال می باشد، که خانم ها را مجبور به مراجعه به پزشک متخصص می کند. اگر این سرطان زودتر تشخیص داده شود، اغلب phentermine 37.5 weight loss stories جراحی برداشتن رحم صورت می گیرد.

سرطان آندومتریال

علائم سرطان آندومتریال :

نشانه ها و علائم این سرطان به شرح زیر ممکن است باشند :

  • خونریزی های شدید واژینال بعد از یائسگی
  • خونریزی بین دوره های پریود
  • ترشحات خونی یا آبکی و غیرعادی که از واژن می آیند
  • درد لگن

چه زمانی http www rxlist com ponstel drug htm نزد پزشک بروید؟

در صورتی که نشانه ها و علائم نگران کننده ای دیدید، نزد پزشک بروید، مثل خونریزی های شدید واژینالی یا ترشحاتی suhagra 100 how to use که هیچ ربطی به پریود ندارند، یا دردهای لگنی و نیز درد حین رابطه جنسی.

دلیل به وجود آمدن چنین سرطانی چیست؟

پزشکان دقیقا نمی دانند که علت چنین عارضه ای چیست. چیزی که تقریبا شناخته avapro hct شده این است که گاها هم رخ می دهد، اینکه سلول های موجود در آندومتر با جهش ژنتیکی رخ می دهند. جهش ژنتیکی طبیعی سلول های سالم و نرمال را به سلول های غیرعادی تبدیل می کند. سلول های غیرعادی خارج از کنترل تکثیر و رشد می کنند، و در زمان تعیین شده ای هم از بین نمی روند. این سلول های سرطانی با جمع شدن کنار هم تشکیل buy vardenafil online cheap تومور می دهند. چنین سلول هایی در نزدیک بافت ها جمع می شوند zithromax dosage to treat chlamydia و با جداشدن از تومورهای اولیه در هر جایی از بدن پخش می شوند zithromax dosage to treat chlamydia.(متاستاز)

منبع :

مطالب مرتبط :