یائسگی زود رس در بانوان
آذر ۲۱, ۱۴۰۱
رابطه جنسی در بارداری
آذر ۲۶, ۱۴۰۱

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی در هر حال نوعی عمل جراحی است و تنها در چگونگی ایجاد برش با یکدیگر متفاوت هستند. جراح لابیاپلاستی ممکن است از چاقو، لیزر و یا RFSurgery برای بریدن استفاده کند.

جراحی زیبایی واژن با روش لابیاپلاستی را می توان با بی حسی موضعی و بیهوشی کامل انجام داد. تشخیص نحوه  انجام جراحی با توجه به شرایط بیمار و بررسی های جراح زیبایی واژن انجام می شود. در روش استفاده از بی حسی موضعی فرد بعد از انجام جراحی، می تواند به منزل برود. در صورتی که از بی هوشی کامل استفاده شود، باید فرد یک شب را در بیمارستان بماند.

لابیاپلاستی با لیزر و مزیت های آن

لابیاپلاستی با لیزر با انواع دستگاه های لیزر به صورت سرپایی قابل انجام است. در صورتی که میزان تغییرات این جراحی زیبایی واژن زیاد نباشد می توان این جراحی را با استفاده از دستگاه های لیزر در مطب انجام داد.

لابیاپلاستی با لیزر مزیت های بسیاری دارد بدین صورت که نیازی به بستری شدن و اتاق عمل نخواهد بود. لذا جراحی لابیاپلاستی با لیزر را می توان در مطب جراح زیبایی زنان انجام داد.

اما در صورتی که جراحی وسیع تر باشد می توان به صورت همزمان با سایر اعمال جراحی زیبایی زنان در اتاق عمل انجام داد.

از دیگر مزیت های لابیاپلاستی با لیزر بدین صورت است که هزینه کمتری خواهد داشت و بسیاری از افراد می پرسند آیا این روش دردناک است، در صورتی که بدانید این روش زیبایی کاملا بدون درد می باشد.

در طول لابیاپلاستی با لیزر بی حسی ناحیه تناسلی ابتدا با استفاده از پماد های موضعی انجام می گردد و پس از گذشت سی دقیقه جراح زیبایی زنان آمپول بی حسی موضعی را تزریق می نمایید تا ناحیه تناسلی به صورت کامل بی حس شود.

در نهایت لابیاپلاستی با لیزر حدود شصت دقیقه به طول می انجامد و در این زمان فرد هیچگونه احساس درد و ناراحتی نخواهد داشت، اما پس از اتمام لیزر زیبایی زنان برخی افراد ممکن است احساس سوزش داشته باشند که این یک امر طبیعی است و قابل تحمل خواهد بود.

همچنین در چنین شرایطی فرد می تواند با مشورت پزشک و استفاده از پمادها، مسکن های خوراکی و یا شیاف از احساس سوزش ناحیه تناسلی بکاهد.

لابیاپلاستی با لیزر بدون خونریزی انجام می گردد، زیرا لیزر این قابلیت را دارد که در همان لحظه ای که بافت ناحیه تناسلی را برش می دهد، عروق خونی را می بندد و همین امر موجب می شود تا خونریزی بسیار کم باشد و اغلب در مواردی ممکن است خونابه های وجود داشته باشد.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب توصیه ها و مراقبت های پس از لابیاپلاستی را فراموش نکنید زیرا این رعایت این توصیه ها تاثیر بسزایی در نتیجه درمان خواهد داشت.

جالب است بدانید که به هیچ عنوان اسکاری ناشی از لیزر باقی نخواهد ماند زیرا این روش زیبایی زنان بسیار ظریف است. البته آنچه بسیار اهیمت دارد این است که بافت ناحیه تناسلی به مدت یک تا دو ماه متورم خواهد بود و در این مدت نمی توان نسبت به شکل ظاهری ناحیه تناسلی قضاوت نمود و پس از این زمان و برطرف شدن تورم بافت ها می توان شکل نهایی را مشاهده نمود.

یکی از مهمترین توصیه ها به افرادی که تحت این روش از جراحی زیبایی زنان قرار می گیرند، این است که نبایست به مدت دو ماه رابطه جنسی داشته باشند زیرا این ناحیه بسیار حساس بوده و برقراری تماس جنسی می تواند منجر به فشار به بافت آن ناحیه و احساس در و ناراحتی شود.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

مهم ترین مزیت استفاده از لیزر دقت بالای جراحی است. لیزر با برش های ظریف و باریکی که روی پوست ایجاد می کند باعث می شود جراحی در حداکثر دقت و بازدهی انجام شود. همچنین خود لیزر مونالیزا توانایی بجوش دادن قسمت های برش داده شده را دارد. به این ترتیب شما دیگر به بخیه نیازی نخواهید داشت. در زیر به چند مورد دیگر از مزایای لابیاپلاستی با لیزر اشاره شده است :

  • در بیش از ۹۰ درصد از موارد لیزر نیاز به بخیه ندارد یا تنها یک یا دو بخیه لازم است
  • عدم خونریزی و بدون هیچ عارضه ای
  • کاهش چشمگیر درد بعد از عمل
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه تر
  • نتیجه زیباتر عمل زیبایی
  • قابل انجام در مطب دکتر و عدم نیاز به بستری در بیمارستان
  • عدم نیاز به هزینه های اضافی بیمارستانی و داروهای مختلف
  • در لابیاپلاستی با لیزر بیشتر افراد تنها یک روز بعد از عمل می توانند به فعالیت عادی خود برگردند