Streamate & 30+ Live Sex Cam Sites Like Streamate Com
خرداد ۱۵, ۱۴۰۱
Chaturbate Evaluation
خرداد ۱۵, ۱۴۰۱

آیا لیزر آنجلا ‌کمکی به بی اختیاری ادرار می کند؟

درمان بی اختیاری ادرار استرسی با لیزر واژن

درمان بی اختیاری ادرار استرسی با لیزر واژن

آیا این روش بدون جراحی محسوب می شود؟

بی اختیاری ادرار.

که می تواند زنان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد – اگرچه این نشت در خانم هایی که به سن یائسگی رسیده اند شایع تر است. بی اختیاری ادرار در بین زنانی که زایمان را تجربه کرده اند نیز بسیار شایع است.

بسیاری از زنان فکر می کنند که نشت مثانه تنها بخشی از پیری است که “شما باید با آن زندگی کنید”. دور از واقعیت نیست.”

چه چیزی باعث بی اختیاری ادرار می شود؟

انواع مختلفی از بی اختیاری ادرار وجود دارد که هر کدام علت اصلی متفاوتی دارند.

درمان بی اختیاری ادرار استرسی با لیزر واژن

بی اختیاری استرسی.

اگر سرفه، عطسه، خنده، ورزش یا بلند کردن اجسام سنگین باعث نشت ادرار در شما شود، احتمالا بی اختیاری استرسی دارید. بی اختیاری استرسی زمانی ایجاد می شود که فشار داخل شکم باعث می شود ادرار از طریق یک حلقه ضعیف ماهیچه ای در مثانه نشت کند.

بی اختیاری فوری – اگر مثانه شما به طور ناگهانی و بدون هیچ هشداری خالی می شود یا احساس می کنید که باید مکررا ادرار کنید، احتمالا دچار بی اختیاری فوری می شوید که به آن «مثانه بیش فعال» نیز گفته می شود.

بی اختیاری اضطراری ناشی از عدم کارکرد صحیح مغز، نخاع، اعصاب و مثانه برای نگهداری و رهاسازی ادرار در زمان مناسب است.

بی اختیاری مختلط.

بی اختیاری مختلط ترکیبی ناامید کننده از بی اختیاری استرس و بی اختیاری فوری است و علائم هر دو را نشان می دهد.

بی اختیاری سرریز یا flow.

اگر زمانی که مثانه شما پر است، ادرار نشت یا چکه می کند، ممکن است به دلیل بی اختیاری سرریز باشد. برخی از زنان بی اختیاری سرریز را تجربه می کنند زیرا نمی توانند مثانه خود را در تمام طول مسیر زمانی که به دستشویی می روند خالی کنند.

درمان بی اختیاری ادرار با لیزر آنجلا به چه چیست؟

لیزر آنجلا یک فناوری ملایم، اما قدرتمند و تایید شده توسط FDA است که “تحریک الکتریکی عضلانی” (EMS) همراه با انرژی فرکانس رادیویی (RF) را برای درمان بی اختیاری ادرار و همچنین سایر مشکلات سلامت زنانه ارائه می دهد.

یک درمان غیر جراحی بوده و نیازی به بیهوشی و برش ندارد. درضمن “داخل واژینال” است که به این معناست که یک دستگاه باریک در واژن قرار می گیرد تا به آرامی بافت و عضله لگن را گرم و منقبض کند.

انرژی گرمایی RF بدن را برای تولید کلاژن تحریک می کند – و دارای بافتی سالم است. در حالی که “EMS” باعث هزاران انقباض کوچک (مانند صدها کگل) می شود که عضلات واژن و اطراف مثانه را تقویت می کند.