آیا بی اختیاری ادرار با لیزر حل می شود؟
مرداد ۱۶, ۱۴۰۱
جوانسازی واژن بعد از بارداری
چه مدت بعد از بارداری باید منتظر ماند تا جوانسازی واژن انجام داد؟
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

آیا لیزر واژینال به علائم یائسگی کمک می کند؟

وقتی صحبت از یائسگی می شود، چه علائمی به طور خودکار به ذهن می رسد؟

برای بسیاری از زنان، علائم اصلی یائسگی معمولا شامل گرگرفتگی، نوسانات خلقی، خستگی و تعداد زیادی از عوارض جانبی جالب دیگر است.

در حالی که اینها اغلب شایع ترین علائمی هستند که در مورد آنها صحبت می شود، حقیقت این است که یائسگی همچنین می تواند نگرانی های زنانه دیگری را ایجاد کند، از جمله :

• از دست دادن روانکاوی واژن
  • خشکی
  • عفونت های مزمن
  • درد هنگام مقاربت
  • بی اختیاری ادرار
  • و غیره

خوشبختانه، یک درمان غیر تهاجمی تایید شده توسط FDA وجود دارد که می تواند بسیاری از عوارض فوق را حذف کند.

FemiLift از جمله دستگاه های نوآورانه ای است که از انرژی حرارتی لیزر برای درمان و در عین حال برای بسیاری از مشکلات زنانه استفاده می کند. دستگاهی کوچک داخل واژن قرار می گیرد و حدود پنج تا ده دقیقه می چرخد. در طول این مدت، دستگاه انرژی حرارتی لیزر را منتشر می کند تا اثر سفت کننده در دیواره های واژن ایجاد کند. علاوه بر این، گرما باعث تولید کلاژن می شود که دیواره ها را ضخیم و روان می کند.

برای دیدن نتایج دائمی فقط یک روش لازم است.

در واقع، بسیاری از بیماران گزارش می دهند که تقریبا بلافاصله پس از درمان FemiLift خود تسکین یافته اند!

با این روش لیزر یک راه حل عالی برای بسیاری از عوارض جانبی یائسگی است. تنها با یک درمان، می توانید مزایای زیر را تجربه کنید :

• یه حس سفتی در واژن
  • روانکاری بیشتر در هنگام مقاربت
  • کاهش عفونت ها
  • کاهش نشت غیر ارادی ادرار
  • احساس شادابی بیشتر
  • و غیره!

آیا لیزر واژینال به علائم یائسگی کمک می کند؟

بعد از لیزر واژینال چقدر باید صبر کنم تا رابطه جنسی داشته باشم؟

از آنجایی که لیزر واژینال بهبودهای باورنکردنی در علائم اختلال عملکرد جنسی زنان، مانند خشکی واژن یا درد در هنگام مقاربت دارد، قابل درک است که بیماران ممکن است پس از درمان اضطراب از سرگیری رابطه جنسی‌شان را داشته باشند. با این حال، بسیار مهم است که بیماران قبل از بازگشت به رابطه جنسی، از تامپون و هر فعالیت دیگری که نیاز به وارد کردن چیزی در واژن دارد، به بافت‌های خود زمان کافی برای استراحت و بهبودی کامل بدهند.

در اکثر موارد، بیماران می توانند با خیال راحت سه روز پس از درمان با فیمی لیفت رابطه جنسی را از سر بگیرند.

به چند جلسه لیزر نیاز دارید؟

بسیاری از زنان پس از یک جلسه درمان بهبود قابل توجهی در علائم خود تجربه می کنند.

در حالی که برخی دیگر ممکن است برای رسیدن به نتیجه ایده آل به ۳ تا ۴ جلسه نیاز دارند.