Finding Used Cam Site At Garage Sales
خرداد ۱, ۱۴۰۱
An Actual Adultcamlover Review 2022
خرداد ۲, ۱۴۰۱

چه سنی برای جوانسازی واژن مناسب است؟

سن مناسب برای جوانسازی واژن؟

بهترین سن برای انجام جوانسازی واژن چه موقع است؟!

وقتی صحبت از جوانسازی واژن به میان می آید، بسیاری از خانم ها فکر می کنند که برای انجام چنین کاری باید تا به سن مناسبی رسیدن یا بعد از یائسگی صبر کنید. در حالی که جوانسازی واژن مطمئنا یک روش محبوب برای زنان در دهه ۴۰، ۵۰ و بعد از آن بوده‌. حقیقت این است که سن مناسبی برای این عمل وجود ندارد – در واقع، زنان تا ۲۰ سالگی می توانند از این روش سود ببرند.

دلیل آن هم به شرح زیر می باشد :

درمان جوانسازی واژن

علائمی که با جوانسازی واژن درمان می شوند به سن خاصی محدود نمی شوند.

به عنوان مثال، آیا می دانستید که جوانسازی واژن می تواند بی اختیاری ادرار استرسی (SUI) را درمان کند؟

اگر به طور تصادفی در حال خنده باشید، عطسه کنید یا سرفه، ادرارتان نشت خواهد کرد. این درمان می تواند بسیار کمک کننده باشد.

بسیاری از زنان بدون در نظر گرفتن سن، در دوران رابطه جنسی خود از عدم وجود روانکاری رنج می برند. جوان‌سازی واژن می‌تواند به تحریک روان‌کاری کمک کند، رابطه جنسی و صمیمیت را دوباره بازیابی کند.

جوانسازی واژن همچنین می تواند نگرانی های زنانه مانند عفونت های مزمن و همچنین شلی واژن را برطرف کند.

به طور خلاصه، هیچ سن مناسبی برای این درمان خاص وجود ندارد، زیرا برای از بین بردن علائم طراحی شده است.

و این علائم می تواند زنان در هر سن و نسلی را آزار دهد.

برای زنانی که علاقه مند به جوانسازی واژن بدون جراحی هستند، FemiLift وجود دارد. یک روش تایید شده توسط FDA که از انرژی حرارتی لیزر برای تحریک تولید کلاژن و سفت شدن کانال واژن استفاده می کند. تنها یک درمان ۱۵ دقیقه ای FemiLift می تواند علائم فوق را به حداقل برساند یا حتی از بین ببرد و آن را به انتخابی عالی برای زنان در هر سنی تبدیل کند.