آیا گشادی واژن را می توان درمان کرد؟

درمان هیپرتروفی لابیا
علت بزرگی لابیا چیست؟
آبان ۶, ۱۳۹۷
علائم بارداری چیست
چطور بفهمیم باردار هستیم؟
آبان ۲۰, ۱۳۹۷

آیا گشادی واژن را می توان درمان کرد؟

درمان گشادی واژن

آیا از بخش های زنانه خود، یعنی ظاهر واژن خود راضی نیستید؟!

با پوشیدن لباس های تنگ یا دوچرخه سواری احساس ناراحتی می کنید؟!

همه می دانیم که بخش های خصوصی هر خانم، خصوصی است و همین ممکن است گاهی باعث خجالت آن ها هم شود. برخی به آن به حس تمسخر نگاه می کنند. اما بهترین متخصص زنان در شیراز به این موضوع با جدیت کامل نگاه کرده و صد البته می گوید که این قضیه گشادی واژن یا مشکلاتی که در پی آن می باشد، بسیار حساس می باشند و باید حل شوند.

کاهش وزن، بارداری، ژنتیک و بالا رفتن سن همه از شایع ترین عواملی هستند که باعث می شوند واژن به نظر متفاوت برسد. این تغییرات می توانند یک قاتل اعتماد به نفس هم در یک رابطه جنسی همسران باشد و هم در احساسات هردو. در اکثر موارد، مسائل عملکردی دلیل اصلی می باشد که زنان به دنبال درمان می باشند. ناراحتی و دردهای فیزیکی می توانند زنان را از پوشیدن لباس های تنگ و انجام برخی ورزش ها منع کنند. لابیای بزرگ بیشتر در معرض خطر می باشند و به راحتی می توانند تحریک، آلوده، عفونت کنند و متورم شوند. حتی در برخی موارد خونریزی هم ممکن است رخ دهد. همچنین بهداشت را برای فرد سخت تر می کند و منجر به عفونت دستگاه ادراری و دردهای مکرر می شود. جراحی لابیا می تواند باعث تقویت اعتماد به نفس، تسکین عاطفی و احساسی به همراه بالارفتن اعتماد به نفس باشد.

بهترین متخصص زنان در شیراز سال ها تجربه عمل لابیاپلاستی دارد و می تواند به صورت سفارشی عمل جراحی اش را براساس آناتومی خود و اینکه بیمار دوست دارد چطور به نظر برسد، انجام دهد. بیماران ما که تحت لابیاپلاستی و سایر روش های جوانسازی واژن قرار می گیرند، اعتماد به نفسشان بالاتر می رود و احساس راحتی بیشتری می کند، همچنین لذت جنسی شان بیشتر خواهد شد. جای هیچ تعجبی هم نیست که این روش ها محبوبیت بسیاری دارند.

درمان گشادی واژن

جراحان سفت کردن بخش های داخلی واژینال یا واژینوپلاستی را به متخصصین زنان و اورولوژیست ها می سپارند، اما اغلب روش های جوانسازی واژن واژینال که پیشنهاد می شوند، عبارتند از :

• کاهش لابیا مینورا یا لابیاپلاستی
  • تزریق چربی به لابیا ماژورا
  • لیپوساکشن مونس پیوبیس
  • کاهش سر کلیتوریس

همچنین ترمیوا هم پیشنهاد می شود، یک تحول در ترمیم غیر جراحی که از فرکانس رادیویی برای سفت کردن لابیای خارجی و بافت های داخلی واژینال استفاده می شود. ترمیوا رطوبت واژن را افزایش می دهد، از میزان خفیف به ملایم بی اختیاری ادراری بهبود پیدا می کند، و لذت جنسی  را افزایش می دهد.