آیا سوزش واژن با لیزر درمان می شود؟

جوانسازی واژن غیرجراحی
روش های غیر جراحی جوانسازی واژن ؟!
بهمن ۱۲, ۱۳۹۹
لیزر مونالیزا تاچ
نتیجه درمان با لیزر مونالیزاتاچ چطور می باشد؟
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

آیا سوزش واژن با لیزر درمان می شود؟

سوزش واژن

سوزش واژن و مروری بر راه های درمانی آن

سوزش واژن یک بیماری غیرعادیست که اغلب بخاطر التهاب بافت واژینال یا کاهش سطح استروژن در دوران یائسگی رخ می دهد.

کاهش میزان استروژن در بدن باعث می شود دیواره های واژینال خشک تر، نازک تر و الاستیسیته کمتری داشته باشند. منظور همان آتروفی واژن می باشد. زمانی که چنین چیزی رخ می دهد، بسیاری از خانم ها سوزش واژن را تجربه می کنند. سیستم جوانسازی واژن با مونالیزا، برای پارتنرهای مونالیزا موجود است. یک روش درمانی جدید و فوق العاده که به بازیابی سلامت واژن کمک می کند. طوری که بسیاری از علائم خشکی واژن را در یائسگی برطرف می کند.

سوزش واژن دقیقا چیست؟ چه موقع رخ می دهد؟

سوزش واژن حساسیتی ست که در دیواره های واژن، ژنیتال، یا دستگاه ادراری حس می شود. بخاطر اینکه این ساختارها نزدیک به هم قرار گرفتند. حس سوزش هم در هر کدام از این نواحی رخ می دهد. درنتیجه در بافت واژینال رخ می دهد.  این سوزش شدتش در هر بیماری متفاوت با هم می باشد.

تغییرات هورمونی، خصوصا در دوران یائسگی، یکی از رایج ترین علائمی ست که باعث این بیماری می شود. زمانی استروژن سطحش کاهش می یابد، در دوران یائسگی، دیواره های واژن تحت یکسری تغییرات هستند. لایه نازک و شفاف مایعی که این دیواره ها را مرطوب نگه می دارد، کاهش می یابد. درنتیجه باعث نازک تر شدن دیواره و خشک تر شدن آن می شود. این تغییرات اغلب باعث می شود خانم ها تجربه سوزش واژن دارند. حتی خشکی و خارش هم دیده می شود.

مونالیزاتاچ برای سوزش واژن

التهاب واژن، که آتروفی واژینیتیس نامیده می شود، یک بیماری رایجی ست که در خانم ها یافت می شود. از هیچ هورمون تراپی هم بعد از یائسگی استفاده نمی شود. این مشکل باعث قرمزی بافت واژن شده و اغلب سوزش با خود به همراه دارد.

لیزر مونالیزا تاچ برای جوانسازی واژن و درمان سوزش واژن

این لیزر روشی درمانی سریع، ایمن و تاثیرگذار است. بیمارانی که این سوزش و دیگر علائم یائسگی را تجربه می کنند، ممکن است بخاطر شیمی درمانی هم دچار این حس شده باشند. اما مونالیزا تاچ روشی غیرتهاجمی، در مطب، درمان سوزش‌واژن، می باشد که معمولا بدون درد هم هست.

مونالیزاتاچ علائم این مشکل را با تولید کلاژن جدید کاهش می دهد. این اتفاق با انرژی لیزرفرکشنال CO2 با پروب واژینال رخ می دهد. ترکیبی از انرژی لیزر و پالس های خاص که تولید کلاژن جدید را تحریک می کنند. همین به سلامت بافت واژن کمک می کند.