نتیجه درمان با لیزر مونالیزاتاچ چطور می باشد؟

سوزش واژن
آیا سوزش واژن با لیزر درمان می شود؟
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹
سرطان سینه و آتروفی واژن
لیزر واژن برای افراد درمان شده سرطان سینه خوب است؟
اسفند ۳, ۱۳۹۹

نتیجه درمان با لیزر مونالیزاتاچ چطور می باشد؟

لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزاتاچ ـ تخمین زده شده که ۴۰درصد از ۴۶میلیون زنان، کسانی هستند که از این علائم واژینال رنج می برند :

• خشکی واژن
  • سوزش و خارش
  • رابطه جنسی دردناک
  • ادرار دردناک

رویه مونالیزاتاچ به شکلی ست؟

مونالیزاتاچ یک روش غیرجراحی ست، یک روشی که در مطب انجام می گیرد. طوری که نیازی به بیحسی هم ندارد. این رویه با استفاده از سیستم لیزر انجام می گیرد. به همین دلیل یک روش ایمن و بسیار تاثیرگذار یاد می شود. با استفاده از لیزر CO2 انرژی کنترل شده ای به بافت واژن دلیور می شود. این انرژی برای احیاکردن سلول ها در مخاط واژن استفاده می شود . همیبن به تولید کلاژن بیشتری کمک می کند. یک ماده ضروری برای سلول های سالم واژینال.

این رویه خلاقانه بدون درد بوده و بیش از ۵ دقیقه زمان می برد انجام گیرد. برخی بیماران هم ممکن است یکسری ناراحتی تجربه کنند. خصوصا برای اولین بار که پروب درون کانال واژن قرار می گیرد. اما خود درمان دردناک نیست. بسیاری از بیماران یک ویبره آرام و سبک حس می کنند. بیماران هم سه جلسه درمانی جدا دریافت می کنند، طی ۶ هفته با فاصله.

بیماران از رابطه جنسی به مدت ۲ الی ۳ روز بعد از انجام لیزر باید جلوگیری کنند. در طی دوره بهبودی ممکن است توصیه شود چیزی بلند نکنند یا فعالیت های دیگری مثل حمام داغ گرفتن هم نداشته باشند.

لیزر مونالیزا تاچ

مزایای مونالیزا تاچ چیست؟

مزایای مونالیزا رو در تاثیر آن روی جوانسازی زنانی دانست که با وجود مشکلات ذکر شده بهبودی کامل یافتند. از جمله کاهش میزان خشکی، سوزش واژن، درد در طی رابطه جنسی، و علائم ادراری.

سوالات مکرر شما :
  • با وجود سرطان سینه، باز هم این روش ایمن هست؟

مونالیزا تاچ یک روش عالی برای بیمارانیست که نمی توانند استروژن تراپی دریافت کنند.

• چه موقع نتیجه کامل رو می بینید؟

اکثر بیماران حس بهبودی بعد از اولین دوره درمانی رو دارند. با اینکه نتیجه کامل با سه جلسه درمانی ۵دقیقه ای می باشد.

• بعد از سومین جلسه واقعا نتیجه کامل رو می بینیم؟

بعد از سومین جلسه، بیماران باید سالانه برای داشتن دوره بهبودی کامل تر، درمان را تکرار کنند.