لابیاپلاستی با لیزر
آبان ۱۵, ۱۴۰۱
فریز کردن تخمک
آبان ۱۷, ۱۴۰۱

جراحی زیبایی واژن

آناتومی شکل لابیا در زنان و دختران به صورت قابل توجهی با یکدیگر متفاوت است و می تواند در طول زمان به ویژه پس از زایمان تغییر کند. لب های واژن بزرگ یا ناهموار میتواند مشکلات مختلفی را برای خانم ها ایجاد کند .
بافت عضلانی بیش از حد یا ناهموار و چین و چروک های زیاد برای بسیاری از خانم ها یک مسئله در مورد زیبایی شان به شمار میرود. معمولا زنانی که از اندازه و شکل لابیای خود ناراضی هستند به دلیل کاهش اعتماد به نفس یا خجالت در مقابل شریک جنسی و یا حتی درد در هنگام مقاربت جنسی توانایی برقری یک ارتباط باکیفیت و لذت بخش را از دست می دهند.

لابیای ( لب های واژن ) بزرگ وقتی که یک خانم کت و شلوار تنگ یا بیکینی می پوشد نمود پیدا می کند . که این امر باعث می شود فرد برای رهایی از این نگرانی دائما از لباس های آزاد استفاده کند که محدودیت های زیادی در انتخاب لباس مورد علاقه اش برای وی ایجاد می کند. برای برخی افراد مشکل کمی پیچیده تر است و لب های واژن بزرگ باعث تحریک مزمن و ایجاد ناراحتی در هنگام کار، تمرین و حتی انجام وظایف زندگی روزمره می شود، که البته تمامی این مشکلات و نگرانی ها با عمل رایج لابیاپلاستی که عموما توسط متخصص زنان بصورت سرپایی انجام می گیرد قابل حل است .

انواع جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن اهدافق مختلفی دارد و بر اساس آن ها، انواع مختلفی نیز دارد.

تجدید پرده بکارت

پرده بکارت بافت نازکی در ورودی واژن است که در اولین دخول پاره خواهد شد.این جراحی به منظور بازگردانی وضعیت پرده بکارت به وضعیت اولیه ی خود صورت می گیرد که به دلیل اهمیت بالایی که باکرگی دارد این نوع جراحی یکی از جراحی های متداولی است که انجام می شود.

تقویت نقطه G

دیواره جلوی واژن ناحیه ای بسیار حساس است که تحریک کننده های بنام نقطه G دارد . این نقطه حساسیت بالایی در برابر تحریک جنسی و ارگاسم دارد.در این جراحی با تزریق کلاژن به دیواره جلوی واژن با افزایش نقطه G لذت جنسی را افزایش می دهند.

می توان با انگشت این بخش را لمس کرد در صورت لمس آن اگر تحریک نشدید  ،به این معنی است که سایز آن کمی بزرگتر از یک نخود است ولی اگر تحریک شدید نشان دهنده ی سایز بیشتر نقطه G است. در برخی زنان نقطه Gتحریک پذیری کافی نداشته و می توان طی جراحی زیبایی واژن این مشکل را با تزریق ژل برطرف نمود . در مورد زنانی که دچار افتادگی واژن و گشاد شدگی این بافت هستند می توان با کمک جراحی زیبایی واژن مشکلات حسی و تحریکی را درمان نمود

نهان سازی کلیتورال

طی جراحی نهان سازی کلیتورال بافت ناحیه کلیتوریس برداشت شده و مشکلات به وجود آمده ناشی از نارسایی تحریک جنسی حل می شود .

روشن سازی پوست واژن

به کمک لیزر می توان بخش های تیره و درگیر با افتادگی قسمت تناسلی را تا حوالی کشاله ران درمان نمود .