خونریزی غیر طبیعی واژن
آذر ۵, ۱۴۰۱
خشکی واژن بعد از زایمان
آذر ۷, ۱۴۰۱

درمان تیرگی واژن با لیرز

در این موارد توصیه می شود که حتما این موضوع پیگیری شود چون مسئله ای قابل درمان می باشد و نباید فرد اجازه دهد که این مسئله در بدون درمان بماند . اقداماتی که برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی استفاده می شود

شامل ژل های گیاهی و کرم هایی است که کمک شایانی به رفع تیرگی ناحیه تناسلی می کند اما این را هم باید در نظر داشت که هر ژل و یا هر کرمی را نباید استفاده کرد . می بایستی حتما از مواد گیاهی باشد و هیچگونه مواد شیمیایی دخیل نباشد چون این مواد شیمیایی موجب خارش ناحیه تناسلی می شود. این را هم باید در نظر داشت که شوینده هایی که شیمیایی هستند و معطر می باشند می توانند علل تیرگی ناحیه تناسلی باشند و حاوی ویتامین های A,C,E باشد آب رسانی و رطوبت کافی را به این ناحیه برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله سفید کردن ناحیه تناسلی مراجعه نمایید .

بهترین روش جهت روشن کردن ناحیه تناسلی

روش های مختلفی جهت روشن سازی ناحیه تناسلی به گوش همه ما رسیده است مانند استفاده از کرم های مختلف یا حتی استفاده از داروهای گیاهی متنوع که هر کدام از آنها ممکن است معایب و مزایایی داشته باشد. اما در کنار همه این روش ها، روش دیگری وجود دارد که امروزه طرفداران زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است که با استفاده از آن در مدت زمان بسیار کوتاه می توان به نتیجه مطلوب و دلخواه خود رسید که در کنار آن عوارض بسیار کمی را به دنبال دارد.

اما یکی از روش های موثر در درمان تیرگی ناحیه تناسلی ، لیزر واژینال می باشد . لیزر نواحی مقعد ، پرینه، قسمت داخلی و خارجی واژن را هدف قرار می دهد تا رنگ پوست روشن شود . روشن سازی واژن با لیزر نیازی به بیهوشی عمومی ندارد . درمان معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد . افرادی که تحت درمان روشن سازی واژن قرار می گیرند ۳ روز بعد از درمان نباید از هیچ گونه کرمی استفاده کنند، محل را اصلاح کنند، یا تحت نور مستقیم آفتاب قرار گیرند.

چه کسانی کاندیدای سفید سازی واژن هستند؟

همانطور که در مباحث پیشین بدان اشاره کرده ایم افرادی به دنبال این روش زیبایی ناحیه ژنیتال خود هستند که تحت عوامل متعددی دچار شده اند و همینطور باعث کاهش کیفیت رابطه جنسی شان شده اند.

البته همانطور که این عمل زیبایی نیز مانند هر نوع روش های زیبایی ناحیه تناسلی انتخابی بوده و هیچ گونه اجباری برای انجام آن نیست می توانید با کمک یک متخصص زنان در ارتباط با انتخاب کدام یک از تکنیک های روشن سازی مشورت بگیرید .

  • چنانجه آن دسته از خانم های باشید که بنا به عوامل ژنیتکی و وراثتی دچار چنین عارضه ای هستید می توانید از مزایا این عمل بهره مند شوید.
  • باید در نظر بگیرید چنانچه بیماری یا مشکلات خاصی دارید باید با پزشک خود در میان بگذارید چرا که افرادی که به انواع بیماری های پوستی هم چون پسوریازیس، تبخال و زگیل تناسلی، لوپوس مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای انجام روشن سازی واژن نیستند و نمی توانند به نتیجه ای مطلوبی دست یابند.
  • علاوه بر آن مهم ترین عامل انجام این عمل برای خانم ها همان احساسات ناخوشایندی شرمگینانه در حین برقراری رابطه جنسی است.
  • این تکنیک ها برای خانم ها که دچار کاهش اعتماد و عزت نفس در مورد خودشان شده اند بسیار موثر است و می تواند حجم عظیمی از بارهای روانی را کم کند.
  • برای آن دسته از خانم های که پس از هر بار اذاله موهای زائد بدن خود با تیرگی شدید مواجه می شوند نیز توصیه می شود.
  • بسیاری از متخصصین این حوزه درمانی برای ا« دسته از کسانی که می خواهند اقدام به انجام این عمل کنند توصیه می کنند که باید در مورد روش های درمانی و هزینه های مربوط به آن دید واقع گرایانه ای به همراه انتظارات معقولانه ای در مورد انجام آن داشته باشند.