روشن سازی ژنیتال با لیزر

بارداری در صورت انجام هیسترکتومی
آیا بعد از عمل هیسترکتومی می توان باردار شد؟
اسفند ۶, ۱۳۹۶
عمر طولانی تر با قاعدگی دیرتر
عمر بیشتر با یائسگی دیرتر!
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

روشن سازی ژنیتال با لیزر

روشن سازی ناحیه ژنیتال

چرا سفید کردن یا روشن سازی ژنیتال ؟

آیا بلیچینگ ژنیتال یا روشن سازی ژنیتال دردناک است؟

زمانی که روشن سازی ژنیتال توسط یک تکنیسین خبره و با تجربه صورت گیرد، این کار هم ایمن خواهد بود و هم البته به طور خفیفی ناراحت کننده می باشد. بسته به درمانی که انتخاب می شود، سطوح مختلفی از ناراحتی و درد را تجربه می کنید. کرم ها یا لایه بردارهای شیمیایی منجر به حساسیت و قرمزی می شوند، در حالی که IPL و لیزر درمانی منجر به به کمی تورم و قرمزی یا زخم به مدت چند روز می شوند. البته برای اینکه درد را حس نکنید، می توانید از پزشک متخصص زنان بخواهید که از کرم بی حس کننده استفاده کند.

نظر جراح و متخصص زنان در شیراز در رابطه با ماندگاری بلیچینگ ژنیتال چیست؟

به گفته جراح و متخصص زنان در شیراز ، متاسفانه با روش هایی مثل وکس و لیزر موهای زائد می توان برخی از امور ترمیم را انجام داد. اما برای اینکه مطمئن شوید که پروسه روشن سازی ژنیتال نتایج مطلوب داشته باشد و به مدت طولانی باقی بماند، ممکن است نیاز به تمیز کردن این ناحیه داشته باشد. برای این کار از دستمال های مرطوب بجای دستمال های تویلت استفاده می شود تا از لکه شدن آن در آینده جلوگیری کرد.

روشن سازی ژنیتال

بلیچینگ یا روشن سازی ژنیتال چیست؟

بلیچینگ ژنیتال راهی درمانی برای روشن سازی پوست آن می باشد یا اطراف ناحیه ژنیتال. این بخش از بدن ممکن است در طی زمان تغییر رنگ دهد، به همراه برخی افراد که به صورت ارثی پوست های تیره دارند. همچنین این تغییرات ممکن است به خاطر علائم پیری، بارداری یا تغیرات هورمونی باشد.

صرف نظر از اینکه چرا این ناحیه تیره تر شده است، بسیاری انتخاب می کنند که پوست این منطقه را روشن کنند.

پروسه سفیدکردن ژنیتال به چه صورت می باشد؟

این پروسه درمانی روشی ساده می باشد و بیشتر از یک ساعت طول نمی کشد. در ادامه مراحل انجام این پروسه ساده ذکر شده است :

• تا سه روز قبل از درمان نه وکس کنید، نه برنزه و نه اصلاح نکنید.
  • احتمالا پزشک متخصص زنان به شما لوسیون آنتی باکتریایی قبل از جراحی خواهد داد.
  • هیچ نیازی به پوشیدن لباس زیر برای جراحی نیست، لباس های گشاد یا دامن و شلوار آزاد تن کنید.
  • کرم موضعی بیحسی همراه با تزریق بی حسی برای درمان انجام می شود، به این جهت که درد و سوزش حاصل از لیزر را کمتر کند.
  • پرتوی لیزر به ناحیه ولووی واژن و ناحیه پرینئال تابیده می شود تا جاهای تیره پوست درمان شوند.
  • این عمل به همراه مدرن ترین تکنولوژی لیزر می باشد.
  • یک تا ۳ جلسه نیاز می باشد تا به نتیجه دلخواه رسید، البته بسته به شرایط بیمار هم دارد.
  • بعد از جراحی، ضد عفونی کننده اعمال می شود و لباس زیرهای یک بار مصرف داده می شود تا پوشیده شود.
  • بعد از چند ساعت می توانید پیاده تا خانه بروید.
error: Content is protected !!